a grupului sud-african Naspers
Autovit.ro, cel mai mare site de vânzări de maşini second-hand din România, a lansat noua platformă online, cu un design mai atrăgător şi noi funcţionalităţi pentru utilizatorii săi, printre care un motor de căutare avansat, noi modalităţi de promovare a anunţurilor şi o procedură mai simplă de postare a acestora. Noua platformă online Autovit.ro vine ca urmare a achiziţionării sale de către concernul sud-african Naspers, prin subsidiara europeană MIH Allegro BV, una dintre cele mai mari companii media din lume.
„Investiţia Grupului Allegro în domeniul anunţurilor auto a fost un pas natural ţintit către extinderea prezenţei noastre pe piaţa online din România, unde comerţul electronic este unul dintre cele mai prospere afaceri în regiune. Alegerea a fost cu atât mai uşoară cu cât Autovit.ro este liderul necontestabil pe acest segment, oferind o calitate unică a serviciilor, dar şi datorită faptului că acest lucru a prezentat pentru noi o imensă oportunitate de creştere şi extindere a pieţei de anunţuri auto online din România”, a declarat Wojciech Czajkowski, International Classifieds Manager Allegro Group.
Noua platformă tehnică Autovit.ro a fost dezvoltată şi optimizată de-a lungul anilor de către grupul Allegro, Autovit.ro urmând astfel linia celorlate siteuri auto deţinute de către grupul Naspers/Allegro în Polonia, Germania, Cehia şi Ungaria. Autovit.ro vine astfel în sprijinul unei utilizări mult îmbunătăţite, ţinând cont în principal de atingerea unei maxime eficienţe pentru utilizatorii săi, oferind avantaje atât pentru cei care vor să vândă un autovehicul (procedură de postare mai uşoară a anunţurilor, servicii diversificate pentru promovarea anunţurilor, panou complex de gestionare a anunţurilor pentru dealeri auto), cât şi pentru cumpărători (motor de căutare detaliat şi mai performant, funcţie de comparare a autovehiculelor din anunţuri diferite, salvare a anunţurilor recent vizitate).
„Pentru a ne păstra locul 1 în topul site-urilor auto din România, era absolută nevoie de o platformă nouă, performanţă, care să ofere utilizatorilor rapid, eficient şi plăcut din punct de vedere vizual funcţiile şi informaţiile pe care le caută. Ţelul nostru este de a fi o referinţă în domeniul anunţurilor auto, atât pentru vânzători, respectiv cumpărători, cât şi în general pentru profesioniştii din industria auto”, a declarat Attila Okányi, General Manager Autovit.ro.
Noua echipă de management Autovit.ro este reprezentată prin Attila Okányi – General Manager Autovit.ro, cu o vastă experienţă de peste 13 ani în industria auto din România, de la antreprenoriat până la reprezentarea departamentului de vânzări a companiilor Michelin şi Schwarzmüller România, iar mai apoi în domeniul auto online, şi Mihai Cune – Chief Operational Manager, cu o experienţă de 6 ani alături de Autovit.ro, ca operator de date, apoi director tehnic, iar din aprilie 2010 făcând parte din top managementul Autovit.ro.
Grupul media multinaţional Naspers a fost înfiinţat în 1915 şi este listat la bursa din Johannesburg şi Londra. Principalele operaţiuni ale grupului se desfăşoară în platforme online, pay-TV şi presă scrisă în Africa de Sud, China, Rusia, Europa de Est, Olanda, India, Brazilia şi Tailanda. La finele anului 2009, grupul Naspers a anunţat un venit de 1,43 miliarde euro, în creştere cu 6% faţă de începutul anului, şi un profit de peste 300 milioane euro, aflat în creştere cu un procent de 19%.
Subsidiara sa est europeană, grupul Allegro, cuprinde platforme online de tranzacţii fixe sau prin licitaţie, anunţuri (auto, imobiliare, cariere şi călătorii), site-uri de shopping, cât şi platforme de plăţi online. Aceste servicii operează în Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, Bulgaria, România, Ucraina, Belarus, Kazakhstan, Serbia, Moldova, Turcia, Letonia, Lituania şi Estonia. Grupul Allegro a anunţat în anul 2009 o cifră de afaceri de 1.58 miliarde euro, în creştere cu 19% faţă de anul precedent.
În România, grupul Allegro este reprezentat prin Autovit.ro, lider în domeniul anunţurilor auto online, fiind achiziţionat la finele anului 2009, dar şi platformele online Tizo.ro (noua denumire a platformei online aukro.ro) şi Compari.ro. Autovit.ro a fost lansat în România în anul 2000, fiind disponibile circa 20.000 de anunţuri nu mai vechi de 15 zile, generând un trafic zilnic estimat la peste 80.000 de vizitatori unici desemnându-l astfel site-ul numărul 1 în categoria auto din online-ul românesc.
{mosloadposition user10}