Spirale ale timpului, benzi desenate care prind viață, artificii și explozii de culori, senzații nemaiîntâlnite, un roller coaster de experiențe. Așa arată vara cu Mirinda.
Sub sloganul „Zăpăcește-ți simțurile”, Mirinda lansează un nou gust de portocale – mai bun, mai intens, mai efervescent în spirit. Printr-un gust răcoritor ce stimulează toate simțurile, Mirinda propune fanilor să iasă din rutina zilnică printr-o experiență senzorială completă și să îndrăznească mai mult.
Cu un boost de energie și voie bună, noua savoare oferă tuturor ocazia de a experimenta și de a condimenta cotidianul cu momente spontane și amuzante.
Campania „Zăpăcește-ți simțurile” stă la baza unei noi repoziționări a brandului, menită să ofere consumatorilor noi moduri de a interacționa cu acesta. Mai mult decât atât, pentru a susține noua campanie, gama Mirinda beneficiază de un ambalaj nou, pentru toate cele patru sortimente binecunoscute și apreciate de fanii brandului: portocale, struguri, pere și lămâie.
“Anul acesta, ne pregătim să ne zăpăcim simțurile cu noua Mirinda. Avem alături de noi trei ambasadori: Andrei Șelaru, Nicole Cherry și Vlad Munteanu, care ne vor ajuta să ne activăm toate cele cinci simțuri și să-l găsim pe al șaselea – simțul Mirinda – acea experiență singulară ce încorporează toate cele cinci simțuri”, a declarat Cristina Radu, Group Brand Manager Carbonated Soft & Energy Drinks, PepsiCo România.
Surprizele pregătite de Mirinda vor fi dezvăluite fanilor care umăresc pagina de Facebook Mirinda România, unde vor avea loc o serie de activări dedicate acestora, pe tot parcursul verii. De asemenea, se pregătesc surprize și pe paginile ambasadorilor campaniei “Zăpăcește-ți simțurile”: Andrei Selaru, Nicole Cherry și Vlad Munteanu.