Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noua lansare de carte de marca Brandbuilders

BRANDBUILDERS – prima editura din Romania specializata in carte de marketing si advertising – doreste sa va semnaleze ultima sa aparitie editoriala:

2239 de secrete testate pentru un marketing direct de succes

autori: Denny Hatch & Don Jackson

Lucrarea 2239 de secrete testate pentru un marketing direct de succes aduce in prim plan sfaturile individuale si colective ale celor mai renumiti specialisti ai acestui secol in diverse domenii, printre care creativitate, copywriting, matematica, reclame de prezentare, direct mailing, productie, management, strategie, liste de clienti, testari, oferte, marketing indirect. Marketingul direct nu este o disciplina aparuta relativ recent. De fapt, marketingul direct are peste 400 de ani (primele cataloage au fost tiparite in Venetia, in anii 1500), devenind o marca a comertului din secolul XX, pentru ca este singura modalitate coerenta de construire a unei afaceri.

“Denny si Don au dat lovitura!… Colectia lor unica in care au adunat cele mai bune secrete ale industriei  marketingului direct – ce acopera domenii diverse, de la mijloacele de informare alternative la creatie si baze de date… pana la design, onorarea comenzii si marketingul pe

Internet… si pana la testimoniale si telemarketing, dar si multe alte informatii – se va dovedi un etalon de nepretuit atat pentru direct marketerii experimentati, cat si pentru cei incepatori.”

John Harrison, Presedinte DiMark, o companie Harte- Hanks

DESPRE AUTORI

DENNY HATCH scrie texte pentru materiale expediate prin direct mailing, este designer si are o experienta de 25 de ani in consultanta. Este autorul cartii Million Dollar Mailings  si in prezent lucreaza ca redactor la revista Target Marketing Magazine.

DON JACKSON este presedinte al Jackson Consulting Group, Ltd. Cunoscut atat in calitate de scriitor, cat si pentru abilitatile sale oratorice, el are o vasta experienta in publicarea de reviste si carti, in vanzari de produse si cataloage si in servicii financiare si de asigurari.

Bucuresti, 26.09.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.