Procesul de rebranding a inclus schimbarea identității vizuale și a strategiei de poziționare a serviciilor
4AcePR, agenție de comunicare integrată cu peste 13 ani de experiență, anunţă finalizarea procesului de rebranding, noua identitate vizuală punând accent pe generarea unor contexte de comunicare inedite și livrarea unor soluții de comunicare și promovare “dincolo de limite”.
Rebrandingul realizat de agenția HIPPOS a avut la bază un audit intern și extern extins, iar pe baza insight-urilor primite de la echipă, clienți și parteneri a fost conturată noua identitate vizuală a 4AcePR, alături de noua direcție de comunicare, sub sloganul “Communication Beyond Borders”.
Poziționarea 4AcePR s-a construit pornind de la insight-urile des întâlnite în auditul extern – apropierea fațã de client și nevoia unei îmbinãri între creativitate și soluții extrem de aplicate, care depãșesc limitele PR-ului clasic, printr-o abordare orientatã spre instrumente de marketing, dar mai ales spre consultanța de business. În același timp, sloganul subliniazã și know-how-ul extins la care agenția are acces prin apartenența la rețeaua internaționalã de agenții independente, PR Network.
“Cu o nouă identitate și o echipă de consultanți extinsă, ne propunem ca “dincolo de limite” să definească felul în care comunicăm și acționăm. Următorii ani vor marca consolidarea capacității de comunicare în domenii variate și accesarea unor piețe externe la nivel de potențare a informațiilor și instrumentelor relevante pentru clienți și industrie. Totodată, cei 13 ani de experiență au o contribuție majoră în crearea și implementarea unor noi proiecte de comunicare proprii – evenimente adresate comunităților active (studenți, antreprenori etc.) și campanii CSR.” declară Mihaela Mitu, Managing Director 4AcePR.
Viziunea “dincolo de limite” a agenției este transcrisă în resursele ample de timp și financiare alocate fiecărui proiect în parte pentru cercetarea brandului și a comportamentului consumatorului, cu scopul de a oferi soluții de comunicare specifice. Serviciile integrate (PR, BTL, online&social media, branding, design&producție) sunt cele care generează rezultate specifice, măsurabile, relevante și încadrate în timp, cu efecte directe nu numai asupra imaginii unei companii, ci și asupra dezvoltării business-ului.
Noua poziționare se reflectă nu numai în varietatea de soluții de comunicare și promovare, ci și în tipologiile de clienți (de la susținerea și lansarea unor antreprenoriate, până la proiecte implementate pentru companii multinaționale), precum și în diversitatea domeniilor de comunicare.
De-a lungul celor 13 ani de activitate, 4AcePR a comunicat pentru peste 80 de clienți din domenii de activitate extrem de diversificate (farma&medical, electroIT&retail, construcții&imobiliare, educație&cultură, lifestyle, FMCG, sport, auto&transporturi, HoReCa, sectorul public, entertainment, telecom, financiar, energie, branding personal etc.).
Noua identitate vizuală reprezintă prin simbolul grafic puternic îmbinarea între deschiderea față de specificul fiecărui brand, abordarea curajoasă “dincolo de limite” în alegerea instrumentelor de promovare și pasiunea investită de echipă în implementarea fiecărui proiect. Noua arhitectură de brand este una vibrantă prin alegerea cromatică și armonizarea culorilor calde cu cele reci, subliniind atât raționalul cât și emoționalul din activitatea de zi cu zi a agenției.
Noua identitate a fost implementată și pe website-ul agenției, www.4ace.ro, care reprezintă o îmbinare între portofoliul extins, proiectele actuale și viziunea asupra viitorului.