Începând din mai, Gerovital Men se prezintă publicului cu o nouă imagine, după ce a trecut printr-un proces de redesign de packaging, realizat de Brand New.
Gama Gerovital Men acoperă toate nevoile bărbaților și asigură o îngrijire completă, fiind compusă din produse destinate îngrijirii tenului (produse anti-aging cu acid hialuronic), produse pentru corp, mâini dar și pentru păr.
Brand New și-a propus modernizarea imaginii gamei pentru o relevanță mai crescută în rândul consumatorilor cu vârsta de 30+.
Premisa de la care s-a plecat în dezvoltarea proiectului a fost aceea că, deși tot mai conștienți de necesitatea utilizării unor produse destinate exclusiv genului lor, bărbații nu sunt la fel de aplicați și implicați în alegerea unui produs sau altul (nu caută informații aprofundate despre un brand sau altul și nici așteptări foarte complexe nu au). Spre deosebire de femei, bărbații nu rămân fideli unui produs sau altuia (pentru că doar acela le rezolvă problema), ci migrează foarte mult între branduri fiind atrași de noutăți.
„Imaginea nou creată dorește să transmită bărbaților faptul că gama de produse Gerovital Men le înțelege perfect nevoia de simplitate și eficiență. Gerovital Men încurajează adoptarea unui look cool, masculin și minimalist, potrivită bărbatului energic și stăpân pe el însuși care se menține în conexiune cu noutățile.”, declară Mădălina Oanță, Branding Director BRAND NEW.
Retorica (numele sortimentului și acțiunea lui) și restul elementelor de design au fost adaptate stilului pragmatic, dinamic, tipic bărbătesc: cu focus pe informație concisă, bine segmentată vizual, care să îi ajute pe consumatori să rețină vizual produsul de care au nevoie.
Aspectul premium este potentat de finisajele speciale.
Echipa client Farmec:
Natalia Muscă – Manager de produs
Echipa agenție Brand New:
Vlad Bojan – Senior Graphic Designer
Mădălina Oanță – Branding Director
Adina Iovan – Branding Account Executive