Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noua generatie a modelelor Transporter, Caravelle si Multivan

·    Debut pe piata din Romania.
·    Noua generatie a modelelor Transporter, Caravelle si Multivan.
·    Volkswagen Autovehicule Comerciale marcheaza lumea auto mondiala si ridica standardele clientilor de apreciere a unei autoutilitare. Atat in termeni de functionalitate, performanta si confort Volkswagen Autovehicule Comerciale a definit intotdeauna primii pasi in industria autovehiculelor comerciale.

Transporter, Caravelle si Multivan – cele 3 versiuni de baza ale bestsellerului comercializat la nivel mondial in milioane de unitati debuteaza pe piata din Romania prezentand o serie de noutati
• propulsoarele noi TDI cu tehnologie Common Rail reduc consumul cu pana la 1,9 litri si indeplinesc norma de poluare EURO5
• interiorul si exteriorul preiau noile tendinte in materie de design, adoptate de catre Volkswagen
• noua generatie ESP cu asistenta la pornirea in rampa si stabilizarea remorcii este disponibila in dotarea serie

Noua generatie de propulsoarele TDI cu tehnologie Common Rail

Sunt disponibile patru propulsoare TDI de 2.0 l (1.968 cm3), care genereaza 62 kW / 84 CP, 75 kW / 102 CP, 103 kW / 140 CP si 132 kW / 180 CP. Pana la un nivel de putere de 140 CP, o turbina de supraalimentare cu geometrie variabila asigura forta de propulsie necesara; in versiunea de top de 180 CP, Volkswagen Autovehicule Comerciale apeleaza la o supraalimentare reglata in doua trepte cu turbina dubla.Toate cele patru motoare diesel se remarca prin agilitate. Aceste performante sunt atinse la un nivel de turatii cu putin peste cel pentru ralanti: cel mai mic propulsor TDI cu 84 CP dezvolta de la 1.250 rotatii/min un cuplu motor maxim de 220 Nm.Varianta de 102 CP dezvolta 250 Nm de la 1.500 rotatii/min, propulsorul TDI de 140 CP ofera de la 1.750 rotatii/min nu mai putin de 340 Nm, iar motorul TDI de 180 CP asigura de la 1.500 rotatii/min o performanta suverana de 400 Nm.

Bineinteles ca modelele sunt echipate cu un filtru de particule si indeplinesc normele de poluare EURO 5. Nivelul zgomotului produs a fost diminuat fata de modelele anterioare cu 5 dB (A).In medie, pentru intreaga gama a fost posibila reducerea cu zece procente a emisiilor de CO2 si a consumului in comparatie cu versiunile anterioare. Pentru variantele cu cutie manuala cu tractiune fata, gama valorilor de consum de carburant si emisii de CO2 * este cuprinsa intre 7,2 litri / 190 g/km CO2 (84 CP si 102 CP) pana la 7,5 litri / 197 g/km CO2 (180 CP) – ceea ce inseamna o scadere cu pana la 0,9 litri in raport cu modelele anterioare.

Face-lift: modernizare dictata de aspecte practice
Liniile clare, simple caracterizeaza noua caroserie. Sectiunea frontala este descrisa de noua forma a capotei si a grilei radiadorului, care pentru Caravelle si Multivan dispune de elemente ornamentale cromate. Farurile de ceata adaptive, cu functie de iluminare a interiorului curbelor, sunt integrate in bara de protectie fata. Indraznetul design al jantelor de aliaj disponibile acum si in variantele de 17" si 18", oglinzile laterale retrovizoare restilizate si noile culori exterioare moderne completeaza noul look.

Cele mai multe imbunatatiri au insa loc la interior, realizandu-se trecerea catre gama autoturismelor din punct de vedere al confortului.
Un exemplu in acest sens este reprezentat de instrumentele de bord: cu un design nou, acestea beneficiaza de o lumina de fundal de culoare alba si de un contur cromat.

In executia de serie, fiecare model din noua generatie este prevazut cu un sistem de recomandare a cuplarii treptei de viteze ideale, in vederea obtinerii unui consum redus de combustibil.

A fost actualizata intreaga gama de sisteme radio si de navigatie. Noul echipament de top este RNS 510 cu touchscreen si hard-disc pentru navigatie.
Calitatea acustica specifica unei sali de concert este asigurata de sistemul de sonorizare Dynaudio, disponibil optional. Conexiunea perfecta de exemplu pentru MP3-playere este posibila prin intermediul interfetei USB Media-IN.Comenzile instalatiei de climatizare semiautomatizate sau complet automatizate "Climatronic" sunt mai ergonomice. Volanul cu trei spite, la alegere multifunctional si imbracat in piele este un atuu de care beneficiaza in general posesorii de turisme.

Gama de tapiterii a fost de asemenea completata cu tapiterii noi, cu aspect modern si rezistenta sporita la uzura, din material textil sau din piele.
Pentru unele versiuni a fost extins considerabil volumul echiparii din dotarea de serie. O imbunatatire semnificativa se remarca la modelul Multivan Startline, care in raport cu modelul anterior dispune de capitonaj integral, de airbaguri laterale si de cap pentru sofer si pasager. Barele de protectie vopsite reprezinta dotare de serie si accentueaza la exterior apartenenta la familia Multivan.Nu in ultimul rand, gama Transporter poate fi configurata in 460 variante constructive.

Upgrade al sistemelor de siguranta
Sistemul de tractiune integrala permanenta, controlat preponderent electronic (4Motion cu cuplaj Haldex din cea de-a 4-a generatie), este in principal destinat deplasarilor in afara drumurilor consolidate. Un element de noutate este reprezentat de faptul ca Volkswagen Autovehicule Comerciale va oferi la inceputul lui 2010 si o versiune 4Motion in combinatie cu cutia de viteze automata (DSG), cu dublu ambreiaj.Siguranta a fost perfectionata in mod suplimentar prin intermediul sistemului de asistenta la pornirea in rampa disponibil in serie, ESP perfectionat cu stabilizator al remorcii, in dotarea de serie. Avertizarea celor din trafic situati in spatele masinii, asupra franarii de urgenta se face pentru toate modelele prin activarea automata a butonului de avarie.

Ca element de noutate la clasa din care face parte, Transporter este disponibil optional cu sistem de asistenta pentru schimbarea benzii de rulare (Side Assist). Soferul este avertizat prin intermediul unui sistem de leduri integrate in oglinzile exterioare asupra autovehiculelor aflate in unghiul mort.Un alt element de noutate: afisajul pentru presiunea pneurilor (RKA). RKA analizeaza permanent viteza de rotatie a rotilor; prin compararea vitezelor, sistemul identifica si informeaza asupra scaderii presiunii din pneuri.

Sursa: Porsche Romania / Scorpion

Inca din 1998 SCORPION este distribuitor Volkswagen si Audi pe judetele Vrancea, Galati si Braila.
Experienta dobandita in acest timp garanteaza calitatea tuturor serviciilor pe care le oferim:
– ‘One Stop Shop’ – finantare, asigurare si servicii post-vanzare. Pe toata durata contractului de finantare – in leasing sau credit – clientul beneficiaza de consultanta specializata atat din partea companiei noastre cat si din partea personalului Porsche Bank.
– service complet pentru intreaga gama de autoturisme Volkswagen si Audi;
 piese de schimb din stoc sau la comanda.

Bucuresti, 03.11.2009

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.