Celebră pe YouTube şi pe Internet, Grace Helbig are acum propriul talk-show săptămânal de comedie pe E!, intitulat The Grace Helbig Show, care debutează sâmbătă, 2 mai, la ora 23:30. Emisiunea de o jumătate de oră la cârma căreia stă Grace va fi plină de comedia, distracţia şi interactivitatea cu care s-au obişnuit cei peste 2 milioane de subscriberi ai canalului ei de YouTube It’s Grace. Fanii şi prietenii nu vor fi singurii alături de care se distrează: în emisiune vom vedea mulți invitaţi celebri – actori, staruri de reality-show, nume cunoscute pe YouTube şi comici. Nopţile de sâmbătă nu vor mai fi niciodată la fel, după ce începe The Grace Helbig Show, din 2 mai, ora 23:30 la E!
The Grace Helbig Show este talk-show-ul online pe care îl aştepta televiziunea şi le oferă telespectatorilor părerea de „uber fan” a lui Grace în legătură cu orice înseamnă cultură pop, folosind opiniile fanilor ei (prin intermediul social media) pentru a găsi noi subiecte de discuţie. În plus, emisiunea va conţine interviuri realizate în diverse locuri, de la magazine alimentare la propria sufragerie a lui Grace ori la maşina acesteia, oferindu-le oaspeţilor ei un mediu în care să se simtă ei înşişi şi să se relaxeze complet.
În primul episod al noului talk-show hibrid marca E! The Grace Helbig Show, Grace o invită în emisiune pe Aisha Tyler, una dintre gazdele emisiunii The Talk, actriţă, comic, autor, scriitor şi gazdă a popularului podcast GirlOnGuy. În plus, din peisaj nu lipseşte prietena ei cea mai bună, Mamrie Hart, celebră pe YouTube şi co-prezentatoare a HeyUSA alături de Grace, care trece pe la ea pentru o luptă online de la egal la egal. De asemenea, Grace pleacă la drum alături de muzicianul, actorul şi starul YouTube DJ Flula, pentru a colabora la un proiect muzical super-secret!
Urmăriți E! pentru a descoperi despre ce vorbeşte toată lumea, odată cu premiera emisiunii The Grace Helbig Show, din 2 mai, ora 23:30, numai la E!
Despre Embassy Row
Parte a Sony Pictures Television, Embassy Row este o companie de producţie TV şi digitală dedicată dezvoltării şi achiziţiei de formate originale pentru transmiterea pe platformele de cablu şi digitale în SUA şi peste hotare. Compania din New York este specializată în mai multe genuri: talk-show, jocuri, competiţii, comedie, emisiuni factuale, emisiuni culinare şi sport. Un pionier în zona de integrare a brand-ului şi social media, Embassy Row se laudă cu un portofoliu popular şi sonor, care include Watch What Happens Live (pentru Bravo), Cutthroat Kitchen (Food Network), The Talking Dead (AMC), Comedians In Cars Getting Coffee (cu Jerry Seinfeld, pentru Crackle).