La mai putin de sase luni de la intrarea in Grupul Elmec, noua divizie de accesorii Folli Follie, se va extinde cu doua “cornere” in cele doua galerii Famous Brands din Mall Bucuresti si Plaza Romania. Elmec Romania, parte a grupul international Folli Follie din octombire 2007, a preluat anul trecut cele patru magazine Folli Follie pe care grupul le avea in Romania in calitate de francizor: Bucuresti – Baneasa Shopping City, Iasi – Iulius Mall, Timisoara – Iulius Mall si Constanta – Tomis Mall. Planurile de investitie ale Elmec Romania pentru aceasta noua divizie Folli Follie cuprind deschiderea mai multor cornere si magazine Folli Follie, in principalele orase ale tarii.
Fondat in Grecia in anul 1982, Grupul Folli Follie s-a extins permanent, fiind prezent in 25 de tari cu peste 370 de puncte de vanzare in Londra, Tokyo, Paris, Hong Kong, New York, Dubai, Atena, Shanghai, Seul si in multe alte mari orase cosmopolite. Brandul Folli Follie este cunoscut si datorita dezvoltarii unei retele puternice de travel retail, cu puncte de vanzare in numeroase magazine duty-free din cele mai mari aeroporturi din lume, precum si distributie pe principalele linii aeriene.
Anul 2008 a adus o noua crestere a vanzarilor grupului, cu peste 32%, comparativ cu anul precedent. Din punct de vedere al categoriilor de produse comercializate, 59% din produsele vandute in anul 2008 sub brandul Folli Follie au fost reprezentate de colectiile de bijuterii. Categoria de ceasuri a reprezentat 34% din totalul vanzarilor iar accessoriile (genti, posete, curele, portofele, etc) au atins 7% din valoarea vanzarilor Folli Follie.
Experimentatii designerii italieni, greci si suedezi ai Follie Follie creaza 2 colectii principale pe an; bijuteriile sunt produse din argint, argint suflat cu aur, sau alte materiale de cea mai buna calitate, combinate intr-un design deosebit cu pietre semipretioase, pentru a oferi o varietate atat de necesara schimbarilor rapide ale trendurilor modei. Sub deviza ”Un lux pe care ti-l poti permite”, produsele Folli Follie se adreseaza tuturor persoanelor interesate cu adevarat de calitatea accesoriilor pe care le poarta si de tendintele modei.
“Introducerea Folli Follie in galeriile Famous Brands face parte din strategia noastra de dezvoltare a brandului pe piata din Romania. Ne-am propus pentru 2009 cresterea awareness-ului brandului Folli Follie in randul celor pasionati de moda si accesorii moderne de calitate. Pe piata internationala, Folli Follie s-a pozitionat ca si un brand de lux, dar totodata accesibil, cu o prezenta constanta si la cele mai importante targuri internationale de ceasuri si accesorii. Magazinele Folli Follie sunte prezente in intreaga lume pe cele mai cunoscute bulevarde de shopping” a declarat Malina Soare, Marketing Manager, Elmec Romania.
{mosloadposition user10}