Graffiti PR
· Cel mai nou model Dacia a debutat în România pe scena Teatrului Național București, în fața unui public de 150 de jurnaliști
· Dacia Logan MCV a fost introdusă spectatorilor printr-un musical marca HB Orchestra, care a îmbinat cover-uri celebre cu propriile melodii pentru a sublinia calitățile noului membru al familiei Dacia
Scena mare a Teatrului Național București a găzuit pe 28 mai debutul oficial în România al unuia dintre cele mai așteptate modele Dacia, noul Logan MCV. Cea de-a doua generație a modelului a fost lansată la nivel mondial la Salonul Auto de la Geneva. La introducerea pe piața din România, noul MCV s-a bucurat de un musical creat de Horia Brenciu Orchestra special pentru a sublinia patru dintre calitățile automobilului – accesibilitatea, spațiul generos oferit pasagerilor, consumul redus de carburant și noutățile tehnologice.
Mircea Tomescu, Managing Director Graffiti PR, explică traseul parcurs de Dacia până la un asemenea eveniment de lansare, neobișnuit pentru o companie auto:
“Ritmul susținut al lansărilor Dacia – șase modele prezentate publicului din România doar în 2012 – impunea pentru evenimentul dedicat noii Dacia Logan MCV un concept diferit, care să ajute MCV-ul să aibă parte de o apariție memorabilă. Cu un live impresionant Horia Brenciu Orchestra, în ultimul eveniment de lansare găzduit de scena mare a TNB înainte de renovare, cred că am reușit acest lucru. A fost genul de eveniment cu care nu ne întâlnim foarte des și le mulțumim celor de la Dacia pentru entuziasm și pentru încredere.”
Proaspăt revenit din turneul național “Fac ce-mi spune inima!”, Horia Brenciu a intrat rapid în lumea Logan MCV.
“Privind noul Logan MCV m-am întrebat un singur lucru… ar fi oare posibil să reluăm turneul, pe care tocmai l-am terminat acum o lună și jumătate, dar de data asta să parcurgem cei aproape 10.000 km prin țară alături de noul Logan MCV? Cred că întreaga mea orchestră ar spune un DA cât Casa Poporului… unii pot spune și OUI… ;-). Nu știu ce-o sa iasă, dar experiența trebuie încercată”, povestește Horia Brenciu.
Noua Dacia Logan MCV este cel de-al șaptelea model Dacia lansat la București în ultimii doi ani, după ce modelele Lodgy, Dokker, Dokker Van și noile Logan, Sandero și Sandero Stepway au fost introduse publicului din România în 2012.
Silviu Sepciu, Șef Departament Comunicare Dacia:
“Lansarea Noului Logan MCV a fost unul dintre cele mai frumoase proiecte pe care le-am derulat în ultimii ani. Dincolo de conceptul inspirat, buna colaborare cu agenția a contribuit la succesul acestui eveniment.”
Evenimentul de lansare al noului Logan MCV a fost dezvoltat și implementat de o echipă client-agenție formată din Silviu Sepciu (Șef Departament de Comunicare, Dacia), Roxana Ghigea (Responsabil Comunicare Dacia), Mircea Tomescu (Managing Director, Graffiti PR), Bogdan Tomoiagă (Senior PR Consultant, Graffiti PR) și Sergiu Petre (PR Specialist, Graffiti PR).