“Credite imobiliare si ipotecare pentru eroii zilei de azi”
UniCredit Tiriac Bank isi reaseaza comunicarea in jurul trasaturii definitorii a brand-ului sau: empatia.
Noua campanie pentru credite imobiliare si ipotecare a bancii, desfasurata in intervalul 5 martie – 13 aprilie 2014, este dezvoltata in jurul conceptului “Fiecare dintre noi este un erou, fiecare zi o aventura. Pentru a putea lupta zi de zi, eroii au nevoie de un loc unde sa se intoarca: ACASA”.
“Viata de zi cu zi se poate dovedi pentru fiecare dintre noi o provocare, cu incarcarea de activitati, cu goana dintr-un loc intr-altul si ritmul ametitor in care ne inconjoara dezvoltarile tehnologice. In aceasta realitate, omul se transforma aproape intr-un erou, care se intrece pe sine in mod cotidian. Acasa ne regasim linistea si energia pentru a continua lupta in fiecare zi”, explica Anca Nuta, Director Identitate & Comunicare UniCredit Tiriac Bank.
Banca ofera creditul Prima Casa pentru achizitie locuinta in lei, in cadrul programului guvernamental cu acelasi nume, care presupune acordarea unei garantii de catre FNGCIMM in numele si in contul statului si prezinta avantajul unui avans minim de doar 5% pentru client.
In plus, fiind un imprumut in lei, nu prezinta un risc valutar, prin urmare rata lunara nu va fluctua in functie de cursul de schimb, asa cum se intampla in cazul imprumuturilor in euro.
Exemplu reprezentativ: Pentru un credit de achizitie locuinta Prima Casa de 200.000 Lei, pe 30 ani, cu dobanda variabila 4,94% (Robor la 3 luni + marja fixa 2,5%), valoarea totala platibila este de 392.810 Lei. Se percepe comision de gestiune pentru garantia emisa de FNGCIMM de 0,02%, calculat la soldul lunar al creditului, rata lunara este 1.106 Lei si DAE 5,30%. Costurile notariale, cu evaluarea imobilului, inregistrarea garantiilor si asigurarile (viata si imobil) vor fi achitate de catre client.
Pentru persoanele care doresc de acceseze un credit de valoare mai mare, de exemplu, UniCredit Tiriac Bank pune la dispozitie si imprumuturi ipotecare/imobiliare clasice, pentru achizitie sau construire locuinta. Avantajul acestui tip de produs este structura sa foarte flexibila, care se poate potrivi diferitelor nevoi ale clientilor: poate fi accesat atat in lei, cat si in euro, iar in cazul imprumutului in moneda nationala, clientul poate opta pentru dobanda variabila pe toata perioada de creditare sau dobanda fixa in primii 3 ani si ulterior variabila incepand cu anul patru. Sumele accesate pot ajunge la 250.000 euro sau echivalentul in lei, pentru o perioada pana la 30 de ani.
Optiunile de finantate nu se opresc aici, acestea includ si un credit pentru aranjamente /modernizari/dezvoltari, garantat cu ipoteca, a carui valoare poate fi intre 5.000 si 150.000 de euro sau echivalent lei, pe o durata pana la 25 de ani. Consumatorii pot analiza si oferta de refinantare a UniCredit Tiriac Bank, in cazul in care au deja un imprumut bancar contractat, pe care ar dori sa-l reaseze pe o structura mai avantajoasa.
“Fie ca au nevoie sa achizitioneze sau sa construiasca o casa, fie ca doresc sa isi modernizeze locuinta actuala sau sa refinanteze un credit mai vechi, consultantii UniCredit Tiriac Bank gasesc pentru clientii nostri solutia potrivita”, subliniaza Anca Nuta.
Campania beneficiaza de o promovare completa, fiind sustinuta la TV, radio si in mediul online si a fost dezvoltata cu suportul agentiei Marks si al casei de productie Multimedia Est.
Mai multe informatii pot fi culese si de pe site-ul dedicat //unicredit-tiriac.ro/crediteipotecare, precum si in sucursale.
Echipa campaniei:
UniCredit Țiriac Bank:
Anca Nuțã – Identity & Communication Director
Raluca Clej – Team Leader Marketing & Communication
Alexandra Pãiș – Marketing Communication Associate
Marks:
Silviu Pãdurariu – Creative Director
Alexandru Aron – Senior Copywriter
Lehel Mako – Art Director
Andreea Dîrzeanu – Client Service Director
Multimedia Est:
Radu Muntean – Regizor
Tudor Lucaciu – DOP
Dragoș Potop – Producer
“Campania are o componenta importanta de awareness, consideram ca am gasit o modalitate perfecta si simpla, dar in acelasi timp realista si eficienta de a relationa cu oamenii, cu eroii din jurul nostru. Consideram ca abordarea empatica ne va ajuta sa ajungem la fiecare dintre acestia si stim ca este sustinuta de optiuni de finantare atractive si de o abordare atenta si completa a relatiei cu clientul. Facem o prioritate din a le oferi cea mai buna experienta bancara, ne concentram constant pe calitatea serviciilor oferite pentru a fi partenerii lor in tumultul zilnic”, concluzioneaza Anca Nuta.
{mosloadposition user9}