„Niciodată lanţul dvs. logistic nu a avut atât de multă valoare”
GEFCO lansează o nouă campanie publicitară care se va desfăşura în perioada septembrie – februarie 2009. Axată pe capacitatea grupului de a oferi soluţii logistice cu valoare adăugată producătorilor, acestă campanie va fi declinată în presa scrisă şi pe Internet în 16 ţări. Obiectivul dublu al noii campanii este valorizarea beneficiilor aduse de grup clienţiilor săi şi, mai ales, optimizarea competivităţii în termeni de calitate, cost şi timpi de distribuţie şi de a poziţiona GEFCO ca o companie logistică „creatoare de valoare”, partener al clienţilor săi.
„Niciodată lanţul dvs. logistic nu a avut atât de multă valoare”
Această campanie originală, care sparge normele din comunicare, prezintă GEFCO într-o abordare neconvenţională: o tânără femeie contemplează o schemă a unui lanţ de distribuţie într-un muzeu de artă modernă sau o sală de licitaţie animată de o competiţie aprinsă pentru „tabloul GEFCO”. Abordarea sofisticată a vizualurilor reflectă ţinta campaniei de a atinge factorii de decizie din marile companii.
Clasată în „Top 5” al prestatorilor de servicii logistice europene în termeni de notoritate şi imagine, GEFCO îşi întăreşte vizibilitatea în zonele strategice şi în cele aflate într-o creştere puternică, prin alegerea unui suport media de calitate superioară din 16 ţări ale Europei şi Mercosur, apărând în 13 limbi. Media alese includ: presa economică şi financiară europeană şi naţională, presa specializată în logistică şi transporturi şi, pentru prima oară în acest an, site-uri economice, financiare şi specializate.
În prelungirea campaniei în presa scrisă şi pentru a-şi ilustra competenţele, GEFCO abordează şi zona online. Un site dedicat acestei campanii, //www.gefcoengineersyourproductivity.com, expune capacitatea GEFCO de a propune soluţii logistice complete, atât în amonte cât şi în aval. Patru dintre clienţii GEFCO sunt prezenţi în videoclipuri interactive care prezintă studii de caz pe teme precum: global sourcing, logistică în amonte şi PPO/PDI (Post-Production Operations şi Pre-Delivery Inspection) în sectorul automotive şi al fluxurilor sincron.
Concepută pentru o durată de trei ani, acestă campanie va susţine expansiunea internaţională a serviciilor GEFCO dedicate companiilor.
Campania în cifre:
· 22 săptămâni de difuzare
· 16 ţări
· 46 de publicaţii
· 205 inserţii
· 21 de site-uri Internet
· 25 de bannere
{mosloadposition user10}