Compania BAXI Romania lanseaza o noua campanie integrata de comunicare a marcii WESTEN, sub sloganul “Confortul nu e un lux”. Campania isi propune sa redefineasca notiunea de “confort termic” din locuintele noastre.
Noul program de promovare a fost demarat marti, 10 mai si se deruleaza in perioada mai – octombrie 2005, la nivel national, prin intermediul componentelor de publicitate, evenimente si relatii publice (ATL, BTL si PR).
Spotul Westen
“Confortul nu e un lux” doreste sa atraga atentia asupra disconfortului resimtit in multe dintre locuintele din Romania. Campania subliniaza ineficienta sistemului centralizat de incalzire si problemele generate de dependenta de acesta. Mesajul principal accentueaza faptul ca solutiile pentru asigurarea confortului sunt accesibile oricarei familii cu resurse financiare rezonabile.
“Confortul nu este un lux reprezinta a doua campanie de promovare pe care o derulam pentru marca WESTEN. Prin aceasta campanie, am dorit sa exprimam nemultumirile multor consumatori care nu pot accepta la nesfarsit sa plateasca un pret prea mare pentru satisfacerea unor nevoi de baza. Cu totii dorim sa oferim familiei un confort real, la un pret accesibil. Astfel, tinem sa reamintim tuturor faptul ca au posibilitatea si dreptul de a opta pentru cele mai eficiente solutii de incalzire”, a declarat Sever Scarlat, Director Executiv BAXI Romania.
Conceptul campaniei porneste de la idea ca obisnuinta constituie o arma puternica si poate creea dependenta. Dependenta inlatura alternativa, chiar daca aceasta reprezinta o solutie mai buna. Spotul arata povestea trista a Caloriferului si a Robinetului, care sunt maltratate si mutilate de catre proprietarul furios pe un sistem care nu-i poate asigura confort la standardele pe care si le doreste. Centralele termice WESTEN reprezinta solutia accesibila si comoda, care satisface pe deplin consumatorul, salvand Caloriferul si Robinetul de la un sfarsit tragic.
Campania WESTEN a fost dezvoltata de catre agentia Cubb Communication (Sebastian Boros – Art Director, Cristina Dragan – Copywriter, Iuliana Rizea – Client Service) in colaborare cu echipa BAXI Romania (Sever Scarlat – Director Executiv, Bogdan Lebu – Brand Manager si Laura Voicu – Brand Manager). Componenta de PR a campaniei este gestionata de Free Communication (Anca Popescu – Senior Account Executive si Razvan Nastase – Account Assistant). Componenta media a fost definita si implementata de catre agentia Zenith Media, valoarea totala a campaniei ridicandu-se, conform cotatiilor rate-card, la aproximativ 3.600.000 EUR.
Campania de publicitate se deruleaza la nivel national, pe cele mai importante canale TV – Pro TV, Antena 1, Acasa TV, TVR 1, TVR 2, B1 TV, Realitatea TV si TV Sport.
Filmarile au avut loc chiar in sediul Cubb Communication si au durat 2 zile, fiind realizate de casa de productie Saga Film.
Filmarile au avut loc chiar in sediul Cubb Communication si au durat 2 zile, fiind realizate de casa de productie Saga Film.
Centralele termice WESTEN acopera intreaga gama de necesitati de incalzire individuala a locuintelor si a spatiilor de birouri. WESTEN este o marca a Grupului BAXI, comercializata pe piata autohtona exclusiv de catre BAXI Romania.
Grupul BAXI, cu o cifra de afaceri de peste 1 miliard EUR in 2004, este prezent si apreciat pe toate continentele, ocupand locul trei in Europa in domeniu asigurarii confortului casnic. In Romania, Grupul BAXI este reprezentat de compania BAXI Romania, care a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 6 milioane EUR si o cota de piata de 9.3%. Pe langa WESTEN, compania comercializeaza pe piata romaneasca si marca de centrale termice BAXI.
{mosloadposition user10}
Articole recomandate:
Raportarea privind durabilitatea va impune un nou model de business în companii și va influența acce...
Black Friday 2024 a adus o creștere de +31% YoY în vânzări pentru magazinele Gomag
Rowenta sărbătorește 140 de ani de inovație și excelență
Teama de eșec și accesul la finanțare, principalele bariere ale antreprenorilor din România. Studiil...
România și Marea Britanie își consolidează parteneriatele economice printr-un dialog strategic privi...
Susţinere din partea Programului BERD Women on Boards în România
myPOS: Soluții financiare eficiente pentru IMM-uri și Microintreprinderi
Mototol raportează rezultate financiare solide și lansează un rebranding strategic, reafirmându-și a...