Campania debutează înaintea Jocurilor Olimpice de la Rio cu un spot video despre putere și inspirație
Cu mai puțin de 3 săptămâni înainte de Ceremonia de Deschidere a Jocurilor Olimpice de la Rio, Procter & Gamble (NYSE: PG), producătorul Tide®, Pampers® şi Head & Shoulders®, lansează ediţia din 2016 a campaniei «Mulţumesc, mama!» prin noul spot video «Strong» (n.r. puternic).
Producţiile realizate cu ocazia campaniilor anterioare dedicate Jocurilor Olimpice ─ ‘Pick Them Back Up’, ‘Kids’ şi ‘Best job’ ─ se numără printre cele mai vizionate spot-uri ce fac referire la prestigioasa competiţie sportivă. ‘Strong’ duce această tradiţie mai departe, printr-o poveste spusă dintr-un unghi diferit: rolul fundamental pe care îl au mamele în viaţa copiilor.
“Strong“ scoate în evidenţă un adevăr extrem de simplu: puterea pe care mamele o demonstrează în viaţa de zi cu zi are un ecou inspiraţional în momentele dificile prin care trec copiii. Acest lucru se reflectă în situaţiile uzuale sau de anvergură în care puterea demonstrată de o mamă poate face diferenţa şi culminează cu momentul în care fiecare dintre copiii se foloseşte de propria încredere pentru a concura pe cea mai mare scenă din lume – cea a Jocurilor Olimpice.
“Am avut sentimentul că văd propria mea poveste“, a spus gimnasta Larisa Iordache, campioană mondială “sprijinul mamei în momentele dificile de după accidentare m-a ajutat să privesc cu încredere înainte. Mama a fost întotdeauna o sursă de inspiraţie pentru mine. P&G recunoaşte rolul pe care mamele noastre îl au în obţinerea acestor performanţe şi de aceea mă bucur să mă număr printre sportivii susţinuţi de P&G“.
“Strong“ a fost realizat de către Jeff Nichols, regizorul de la Hollywood ale cărui producţii includ «Midnight Special», un film recent lansat, însă extrem de disputat. “Strong“ este difuzat în peste 30 de ţări, atât în format digital integral, sub forma unui videoclip de 2 minute, cât şi într-o versiune mai scurtă, destinată televiziunilor.
“Campania a pornit de la ideea că în spatele fiecărui sportiv de performanţă se află o mamă excepţională”, a spus Marc Pritchard, P&G Global Brand Officer, “iar faptul că susţinem cu mândrie mamele este modul firesc în care ne raportăm la Jocurile Olimpice, pentru că brand-urile din portofoliul P&G sunt parte din călătoria pe care mamele olimpicilor, dar şi alte mame din întreaga lume, o realizează zi de zi alături de copiii lor. Vedem cât de puternice sunt mamele în fiecare moment al vieţii lor şi cum copiii preiau această forţă şi o dezvoltă pe măsură ce cresc. Prin intermediul campaniei noastre, invităm toată lumea să ni se alăture, pentru a spune la unison “Mulţumesc!“ mamelor pentru rolul esenţial pe care acestea îl au în formarea unor copii puternici.“
În fiecare an, campania P&G dedicată Jocurilor Olimpice este inspirată de către studiile realizate de brand-uri precum Pantene şi Bounty, cu scopul de a dezvolta cele mai bune produse pentru mame şi familiile lor. Acum, pentru prima dată, brand-urile P&G oferă câteva dintre informaţiile colectate în acest proces de cercetare în «The Global Mom Report», ce oferă noi înţelesuri despre ce înseamnă la ora actuală a fi mamă. Iată câteva dintre concluziile acestuia:
NU ESTE VORBA DOAR DESPRE CEEA CE FAC SAU SPUN MAMELE, CI DESPRE CINE SUNT ELE
· 86% dintre mame îşi doresc ca prezenţa şi rolul lor să fie percepute de către copii, chiar şi atunci când aceştia nu sunt împreună
· 67% dintre mame sunt de acord că este mai important să ofere un exemplu bun pentru copiii lor, decât să fie implicate în fiecare aspect al îngrijirii zilnice a acestora
· După ce au devenit mame la rândul lor, femeile au spus că îşi apreciază mai mult mamele, recunoscându-le răbdarea (54%), empatia (42%) şi forţa emoţională (41%)
A AVEA UN COPIL PRESUPUNE UN NOU TIP DE FORŢĂ, DAR MAMELE SE RIDICĂ LA ÎNĂLŢIMEA AŞTEPTĂRILOR
· 64% sunt de acord că rolul de mamă este mai complex astăzi decât era în trecut
· Aproape în unanimitate (97%), mamele au fost de acord că nu au anticipat exigenţele acestui statut, majoritatea fiind de părere că au fost nevoite să îşi consolideze capacităţile emoţionale odată ce au avut un copil
· Mamele care sunt ajutate în îngrijirea de zi cu zi a copiilor lor (54%) simt în continuare că îşi îndeplinesc cu succes rolul în familie
Ca parte a angajamentului P&G de a oferi zi de zi produse de calitate pentru mamele din întreaga lume, brand-urile P&G devin partenere ale sportivilor olimpici şi mamelor acestora, în pregătirea Jocurilor Olimpice de la Rio 2016. Astfel, compania este alături de sportivi din 21 de ţări din întreaga lume, printre care Canada, China, Franţa, Germania, Japonia, Marea Britanie, Statele Unite ale Americii şi ţara gazdă, Brazilia.