Strauss România lansează la începutul lunii octombrie noua campanie de comunicare pentru brandul Doncafé – „Simte bogăţia gustului”. Pornind de la dorinţa de a ancora cât mai puternic produsul în mintea consumatorilor, Doncafé a ales să comunice caracteristica definitorie a brand-ului, gustul bogat, prin asocierea cu Maia Morgenstern, un nume de rezonanţă pe scena teatrului românesc.
Decizia de a o alege pe Maia Morgenstern drept imaginea Doncafé a avut la bază un studiu realizat în parteneriat cu GfK. Din cele 38 de personalităţi identificate de respondenţi, Maia Morgenstern a obţinut punctaje maxime în ceea ce priveşte gradul de awareness, asocierea cu lumea cafelei, puterea de convingere şi compatibilitatea cu brandul Doncafé. De altfel, Doncafé este primul brand cu care se asociază Maia Morgenstern.
„Noua campanie vine să sublinieze atu-ul principal al Doncafé şi anume bogăţia gustului, care se regăseşte la nivelul fiecărui produs printr-o poziţionare specifică. Datorită tehnologiei inovative folosite în timpul procesării şi a caracteristicilor noilor ambalaje Doncafé, reuşim să păstrăm intacte aromele originale ale boabelor de cafea pentru a permite consumatorilor să aibă o experienţă autentică” a declarat Marius Meleşteu, Director General Strauss România.
Noua campanie de comunicare Doncafé dezvoltată de Strauss şi Leo Burnett are ca mesaj cheie „Bogăţia gustului” şi se desfăşoară în perioada octombrie-decembrie prin intermediul celor mai importante canale media: TV, out of home, radio, on line, presa scrisă şi indoor. Bugetul noii campanii de comunicare este de 4,5 milioane de euro şi cuprinde activităţi integrate de advertising, relaţii publice, actiuni şi comunicare la punctele de vânzare în comerţul tradiţional şi cel modren.
Regia spoturilor TV Doncafé “Simte bogatia gustului” este semnată Alessandra Pescetta din Italia, a cărei experienţă vastă în realizarea scenografiei pentru teatru a constituit un atu în alegerea ei pentru aceasta campanie. De altfel, Doncafé a colaborat cu Pescetta şi la realizarea spotului anterior, care a fost filmat în Veneţia.
Filmarile s-au desfăşurat pe parcursul a două zile – în prima zi s-au filmat secvenţele cu Maia Morgenstern la Teatrul Odeon, ziua a doua fiind rezervată secvenţelor de produs. Pentru evidenţierea noilor ambalaje Doncafé s-a folosit o cameră specială – Phantom, care filmează cu viteză foarte mare la rezoluţie specială. În plus, echipa a beneficiat şi de suportul unuia dintre cei mai buni food stilisti din Europa, Thomas Degner.
Echipa Strauss care a coordonat noua campanie de comunicare Doncafé este formată din: Răzvan Mircea – Marketing Director Strauss România, Raluca Păun – Group Brand Manager Doncafé, Ruxandra Petrescu – Senior Brand Manager şi Andreea Zlate – Research & Planning Manager.
Din partea agenţiei Leo Burnett, echipa care a contribuit la dezvoltarea campaniei este formată din: Lorand Balint – Head of Brand Communication, Victor Stroe – Planning Director, Carmen Tiderle – Creative Director, Tudor Cuciuc – Creative Director, Andrada Rădulescu – Copy Writer, Virgiliu Andone – Art Director, Cristina Corbu – Brand Communication Manager şi Răzvan Giurcaneanu – AV Producer Manager.
Din partea agenţiei IMAGE Public Relations, echipa care comunica despre noua campanie este formata din Claudia Agafitei- Account Director si Andra Gherasim- Account Assistant.
Strauss România este cel mai important producător local de cafea, prezent de 15 ani pe piaţa din România. Sub umbrela Doncafé, compania şi-a construit un portofoliu larg de produse, pentru a satisface toate preferinţele şi nevoile consumatorilor: Doncafé Selected, Doncafé Elita, Doncafé Gold, Doncafé Decaffeinated, Doncafé Espresso Crema Intensa, Doncafé Espresso Gusto Raffinato şi Doncafé Mixes. Gama de produse Doncafé este cu atât mai extinsă cu cât include produse din toate categoriile de cafea: cafea prăjită şi măcinată, cafea instant, cafea boabe şi mixuri.