Noua campanie de comunicare de brand Caroli, lansată în această toamnă de Caroli Foods Group, unul dintre liderii pieței de produse de carne ambalate din România, este semnată de agenția McCann Worldgroup România.
Axată special pe categoria de salam, cu focus pe gama Victoria, lider detașat în această rețetă*, noua campanie prezintă un concept centrat în jurul poftei de un produs savuros: Pâinea tânjește după Salamul Caroli.
„Campania transmite, sub forma unei povești de dragoste, preocuparea constantă pe care o avem pentru nevoile de consum specific românești și pentru oferirea de sortimente de produse emblematice, care pot fi consumate alături de cei dragi. Ne bucurăm că, alături de noii noștri parteneri, agenția McCann, reușim să aducem mai aproape de consumatori calitățile produselor noastre într-un mod de comunicare creativ și inedit.“, declară Ana Maria Costea, Marketing Director Caroli Foods Group.
Din 1994, brandul Caroli aduce pe mesele românilor produse gustoase si de calitate, fabricate în Pitești, iar noua campanie surprinde și această istorie importantă a brandului prin semnătura „Caroli. Dă gust din 1994”.
„Caroli și-a dorit să-și repoziționeze brandul pentru a răspunde la o piață din ce în ce mai competitivă și consumatori care, în același timp, au așteptări din ce în ce mai mari, dar care își doresc o calitate cu care s-au obișnuit. Această repoziționare își dorește să aducă brandul Caroli într-un mod relevant în toate acele momente de consum prin care produsele de acest gen au devenit parte din cultura gastronomică și lifestyle-ul românesc de zi cu zi.“, declară Dan Mareș, Senior Strategy Planner, McCann Worldgroup România
„Românilor le place salamul. Românilor le place mult și pâinea. Iar combinația dintre cele două, sandvișul, scoate ce-i mai bun din ambele. Am plecat de la ideea că salamul și pâinea sunt făcuți unul pentru altul și că cineva trebuie să le spună povestea, povestea feliei de pâine care tânjește după felia de salam Victoria. Este o campanie care nu pare din categorie și asta ne-am și dorit. Ea aduce totodată și o nouă poziționare care marchează schimbarea viziunii brandului de la a promova gustul ca atribut la a-l vedea ca pe o experiență.“, declară Karla Georgescu și Olivia Spânu, echipa de creație McCann Worldgroup Romania din spatele campaniei.
Campania 360 este susținută de o comunicare pe toate mediile: TV, digital, outdoor, instore.
Credits
Echipa Caroli Foods Group
Maria Mirabela Chiriță – Category Marketing Manager
Ana Maria Costea – Marketing Director
Echipa McCann Worldgroup România
Cătălin Dobre – Chief Creative Officer
Costin Bogdan – Executive Creative Director
Ștefan Chirițescu – Chief Strategy Officer
Dan Mareș – Senior Strategic Planner
Olivia Spânu – Senior Copywriter
Karla Georgescu – Senior Art Director
Andreea Sofrone – Business Director
Ioana Teodorescu – Chief Growth Officer
Ionela Ionescu – Account Director
Ana Dumitrescu – Account Director
Tiberiu Munteanu – Head of AV
Mara Ciama – A/V Producer
Cosmin Hritcu – A/V Producer
*Source of data: conform Nielsen Data, MAT JUL’23, All Scanning