Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noua campanie Bucegi, „De-al Casei”, semnată de Mullen România

Mullen Romania logo

Noua campanie de imagine a mărcii Bucegi, „De-al Casei”, este semnată Mullen România și a fost lansată la începutul lunii aprilie printr-un spot TV, materiale online și la punctele de vânzare. Desemnată de curând agenția care se va ocupa de comunicarea mărcii Bucegi, una dintre cele mai longevive mărci de bere din România, Mullen va oferi servicii de strategie și creație pentru marcă în următorii trei ani.

„Pentru noi, românii, acasă e mai mult decât e un loc. Acasă e o senzație, un punct de sprijin și de echilibru într-o lume în continuă schimbare. Acasă e locul unde suntem înconjurați de familie și de prietenii apropiați, unde știm mereu cum merg lucrurile și unde ne bucurăm de berea noastră. Bucegi, berea cu gust cinstit, pe inima românilor, îi cinstește prin noua direcție creativă pe românii care sunt “de-ai casei” fie că sunt acasă, la prieteni sau în barul lor preferat.”, a declarat Mihai Păduraru, Group Brand Manager Bucegi.

“Am căutat o idee care să vină autentic din spațiul de „acasă” al românilor. Ne-am dat seama că unii dintre ei poartă un titlu special pe care l-au câștigat pe merit. „De-al casei” e un titlu al aprecierii, al celor pe care te poți baza și o declarație candidă de camaraderie pentru cei mai grozavi musafiri pe care îi știi. Locul lui Bucegi e în mijlocul lor”, au declarat Mihai Costache și Silviu Antohe, Group Creative Directors, Mullen.

Mullen Romania logo

Spotul TV poate fi vizualizat aici.

Echipa Heineken este formată din: Anca Mușat (Director Marketing), Mihai Păduraru (Group Brand Manager Golden Brau și Bucegi), Sonia Duță (Brand Manager).

Echipa Mullen este formată din: Mihai Costache și Silviu Antohe (Group Creative Directors), George Bucurescu (Copywriter), Alexandra Jitărel (Copywriter), Mihai Stoica (Art Director), Adrian Radu (AV Director), Ioana Gheorghiță (Brand Strategist), Mădălina Marica (Group Account Director), Daniel Enache (Account Manager), Gabriela Alexandrescu (Deputy Managing Director).

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.