Al 7-lea Coș Gratis în rol de premiu garantat în magazinele BILLA din toată țara este personajul principal al noii campanii de comunicare BILLA.
“Toamna se numară bobocii în mediul academic, iar în marketing se numără promoțiile. Noi am decis să numărăm aventurile trăite în această vară alături de cel mai simpatic personaj din campaniile noastre de comunicare – Al 7-lea Coș Gratis. După ce a umblat prin lume, concluzia prietenului nostru jucăuș a fost una clară: nicăieri nu e mai bine ca acasă. Proaspăt întors dintr-un frumos drum inițiatic, Al 7-lea Coș Gratis nu este doar un premiu garantat, ci și un deschizător de drumuri pentru câștigarea a 6 ani de cumpărături gratuite”, a declarat Raluca Mihăilă, Director de Marketing BILLA România.
În magazinele BILLA se desfășoară o campanie promoțională în care toată lumea câștigă. Astfel, la fiecare 6 coșuri de cumpărături în valoare de minim 50 de lei, clienții primesc automat o reducere de 35 de lei pe al 7-lea bon. De asemenea, toate bonurile de peste 50 lei din perioada campaniei intră automat în tombola pentru cei 6 ani de cumpărături gratuite.
Promoția din magazine este dublată și de o activare pe pagina de Facebook BILLA România prin care fanii BILLA România au ocazia de a câștiga săptămânal bonuri valorice de 50 de lei dacă povestesc despre drumurile lor inițiatice, expedițiile de regăsire, anii sabatici sau călătoriile lor introspective.
“Pentru că imaginația ne este cel mai bine potențată de amintiri, ne-am dorit ca după o vară însorită să combatem ploile și atmosfera tomnatică aducând zâmbetul pe buzele clienților noștri prin rememorarea celor mai frumoase experiențe cu impact pozitiv din viața noastră. Invităm pe toată lumea să ni se alăture în acest frumos film”, a completat Raluca Mihăilă.
Pornind de la ideea de regăsire de sine prin introspecție și aventuri, filmulețele campaniei prezintă o serie de ipostaze amuzante și pline de șarm care îl au în prim plan pe Al 7-lea Coș Gratis, secondat de prieteniile legate în periplul său. Vom vedea rocker-ul motociclist, căruțașul de pe un drum de țară, tinerii care cântă la malul mării, domnișoarele cochete din club, călătorii obosiți din microbuz, și nu numai. În total, 10 ipostaze simpatice în care oricine se poate regăsi cu ușurință.
Campania debutează oficial în 22 septembrie cu mai multe spoturi filmate pentru TV și online și va continua până în 19 octombrie cu o comunicare națională integrată pe radio, presa scrisă, online, Facebook, metrou, OOH, dar și în magazine.
Regulamenul campaniei poate fi consultat pe www.billa.ro și pe pagina oficială de Facebook BILLA România.