Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Nou proiect sub semnatura Brands&Bears

Ne-am tot gândit ce înseamnă iarna pentru majoritatea românilor. Primele imagini care ne-au venit în minte au fost: un derdeluş, oameni de zăpadă, bradul împodobit, masa în familie sau Moş Crăciun. Toate acestea, sunt imagini frumoase, pline de căldură şi bucurie. Totuşi, există foarte mulţi români pentru care iarna înseamnă înainte de toate o mare problemă. Odată cu venirea ei,  facturile la întreţinere cresc simţitor şi parcă zâmbetele dispar.

De aceea, la prima lor colaborare, Brands&Bears şi Evenimentul Zilei au hotărât că ar fi frumos să aducă în casele românilor căldură gratis.

Campania, iniţiată de noi are un mesaj de impact, scurt, direct şi foarte explicit: „Iarna asta îţi plătim căldura”. Data de începere a fost hotărâtă pentru  15 decembrie 2006, urmând să se încheie zece săptămâni mai târziu. În toată această perioadă, în Evenimentul TV de vineri se găsesc carduri cu premii săptămânale care acoperă pentru câştigători plata căldurii pentru toată iarna. Mai mult, de sărbători premiile sunt suplimentate prin aparate electronice.

Campania este susţinută de machete de presă şi de un spot radio de 30 de secunde. Ne-am gândit fireşte la o promovare naţională, pentru toată lumea.

“Nu voiam o promoţie de dragul promoţiei. Ne-am dorit încă de la început ceva care să iasă un pic din tipare, în sensul că voiam să facem o promoţie adevărată, de impact, care să însemne ceva pentru consumator. N-a fost foarte simplu pentru că prin esenţa ei, acestă promoţie însemna o oarecare rezolvare a unei probleme sociale şi de aceea, trebuia să îndulcim un pic gravitatea tonului. Să facem ca totul să fie mai fun, fără să cădem în derizoriu” (spune Cristina Lambru, Director de Creaţie Brands&Bears).

Din partea Evenimentul Zilei au dăruit căldură: Mihai Adamuţ – Brand & Research Manager, Economic/Reference Newspapers, iar din partea Brands&Bears.: Adina Stănescu – Copywriter, Anda Runtag – Art Director, Cristina Lambru – Director de Creaţie, Cristian Bencze – Director Dept. Productie, Ciprian Tînţăreanu – Fotograf, Adrian Popescu – Account Executive şi Emanuel Grigorcea – Director Client Service.

Bucuresti, 5.1.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.