Autori: Yan Claeyssen, Anthony Deydier, Yves Riquet
Marketingul direct si-a largit in ultimii ani cimpul de actiune apelind, pe linga canalele mediatice clasice, si la noile tehnologii. Din dorinta de a-si gestiona mai bine relatiile cu clientii si a-si creste vinzarile, tot mai multe firme recurg la marketingul „multicanal”. Volumul prezinta marketingul direct multicanal la toate nivelurile – tehnic, juridic, financiar, organizational – si propune metode inedite de exploatare a diferitelor canale de comunicare: presa scrisa, Internetul, MMS-ul, bus-mailingul, televiziunea interactiva etc.
Din cuprins: Prospectarea: strategii, actiuni si factori-cheie ai succesului • Obiectivele prospectarii • Fidelizarea: strategii, practici si conditii de reusita • Cele sapte particularitati ale fidelizarii on-line • Profilul clientului • Cum pot fi recistigati clientii? • Stabilirea bugetului si reducerea costurilor • Suporturile marketingului direct multicanal • Redactarea unui mesaj eficient <>
Carte recomandata de PRwave
Yan Claeyssen este specialist in marketingul direct multicanal, director general al agentiei de e-marketing ETO. A mai publicat L’e‑mail marketing (2003, trad. rom. Marketingul prin e-mail, Polirom, 2009).
Anthony Deydier este director comercial, responsabil de dezvoltarea marketingului direct, comunicarea strategica si formarea personalului.
Yves Riquet este director al agentiei de e-marketing ETO. Sustine cursuri de masterat la Ecole Superieure Commerciale din Lille si a infiintat in 2004 agentia Si-senior.
Asteptam comenzile dvs. la sales@polirom.ro.
{mosloadposition user10}