MOL România lansează cinci benzinării amplasate în Făgăraş, Sovata, Vaslui (2 staţii) şi Vălenii de Munte. Astfel, compania îşi extinde reţeaua de la 125 la 130 de staţii, în oraşe în care nu era prezentă până acum.
La Făgăraş, Vălenii de Munte şi Sovata, benzinării construite de la zero, a fost utilizat cel mai nou standard de design internaţional al benzinăriilor MOL, o soluţie ingenioasă ce va fi implementată în toate staţiile MOL România care vor fi realizate prin investiţii Greenfield. Elementele vizuale dinamice şi prietenoase exprimă ideea că MOL este un brand durabil şi inovativ, cu o perspectivă modernă. Logo-ul MOL plasat pe totem are un nou design care presupune utilizarea unor contururi rotunjite în locul celor rigide. Sistemul de iluminare se bazează pe o tehnologie modernă şi inovativă tip LED, ce reduce atât costurile pentru iluminat cu 30%, cât şi investiţia în construcţia propriu-zisă.
Culoarea verde este extrem de prezentă în cadrul noului design, fiind utilizate mai multe nuanţe. O schimbare importantă în ceea ce priveşte designul o reprezintă înlocuirea muchiilor bine conturate cu formele rotunjite, mai ales în cazul totemului şi pompelor.
De asemenea, magazinul din cadrul benzinăriei a suferit modificări importante. S-a renunţat la gondolele lungi în favoarea unora mai scurte, dispuse în cruce, pe care produsele au fost plasate astfel încât să faciliteze decizia de cumpărare şi achiziţiile de impuls. Pentru a creşte valoarea adăugată a unei vizite în shopul MOL, există mai multe capete de gondolă, care facilitează accesul clienţilor la cât mai multe promoţii.
“Adăugăm 5 noi staţii pe harta reţelei MOL România. Acest moment coincide cu lansarea unui nou standard vizual pentru toate benzinăriile greenfield care vor fi construite în România. Noul design aduce îmbunătăţiri importante atât în ceea ce priveşte vizibilitatea – la exteriorul staţiilor şi în zona pompelor – cât şi în interiorul magazinelor din cadrul benzinăriilor. Într-un timp extrem de scurt am reuşit să găsim cele mai bune soluţii constructive pentru ca aceste noi elemente vizuale să fie puse la dispoziţia clienţilor noştri. Pe de altă parte, noul design ţine cont de aplicarea principiilor de dezvoltare durabilă, pe care le-am luat în considerare în construirea fiecărei staţii”, spune Dan Dumitrache, Back Office&Network Development Manager MOL România.
Totemul are o formă îndrăzneaţă, rotunjită, dinamică, sugerând forma unei vele; este realizat dintr-un material utilizat în cazul echipamentelor de sport nautic. Pe lângă funcţia de a prezenta informaţii utile, noul totem permite o legătură vizuală puternică, putând fi sesizat de la 450-500 de metri de către un vehicul care se deplasează cu 130 km/h.
Investiţia totală în noile staţii este de aproximativ 3.500.000 Euro, excluzând preţul terenului. Suprafaţa celor cinci staţii variază, cu aproximaţie, între 400 şi 4000 de metri pătraţi. Cele 5 staţii, care funcţionează în regim non-stop, oferă 4 tipuri de carburanţi: benzina şi motorina EVO, benzina Tempo Plus 95 şi motorina Tempo Plus Euro Diesel. Magazinul din cadrul benzinăriei are o ofertă variată de produse de calitate. Aici poate fi găsit portofoliul de lubrifianţi MOL Dynamic, o soluţie de top aprobată de cei mai cunoscuţi producători de marcă, precum şi produsele pentru îngrijire auto EVOX. De asemenea, pot fi achiziţionate o gamă largă de băuturi şi produse alimentare, cafea, sandwich-uri, produse din tutun, băuturi alcoolice de calitate, jucării şi altele.
La realizarea cumpărăturilor în benzinăriile MOL România, clienţii pot colecta puncte prin intermediul cardurilor MultiBonus, alăturându-se comunităţii celor peste 500.000 de deţinători de astfel de carduri.
{mosloadposition user10}