Agentia Ogilvy&Mather Romania a fost aleasa pentru a gestiona comunicarea brandului Cappy, in urma unei licitatii organizate de Coca-Cola Adriatic & Balkans Business Unit, care a avut loc la sfarsitul anului trecut.
Incepand din acest an, Ogilvy & Mather va dezvolta si implementa strategia de comunicare a brandului Cappy atat in Romania cat si in tarile din regiune din pozitia de Brand Agency, oferind un pachet complet de servicii specializate de publicitate.
„Perspectiva de a lucra pe brandul Cappy la nivel regional reprezinta un punct de referinta in cariera profesionala a oricarui creativ pe care il cunosc. Perspectiva de a lucra cu echipa profesionista a Companiei Coca-Cola Romania ma face sa cred ca succesul acestui brand este asigurat in urmatoarea perioada si am simtit asta din prima clipa, inainte sa stim ca vom fi parteneri.” Albert Nica – Executive Creative Director, Ogilvy Group
“De-a lungul procesului de selectie am fost impresionati de entuziasmul, dedicarea si ideile inovatoare ale echipei Ogilvy. Am apreciat de asemenea capacitatea lor de asimilare, intr-o perioada foarte scurta de timp, a unei cantitati considerabile de informatii referitoare la piata de bauturi racoritoare necarbogazoase si pozitionarea brandurilor de pe aceasta piata.
A fost evident ca le-a placut brandul din prima clipa, de aceea suntem convinsi ca aceasta colaborare va conduce Cappy spre o noua treapta de dezvoltare” – a declarat Nicoleta Eftimiu – Group Brand Manager Still Beverages, Adriatic & Balkans Business Unit
{mosloadposition user10}