In urma unei licitatii la care au participat 7 agentii de publicitate, agentia Notorious a fost aleasa sa creeze identitatea corporatisata a casei de avocatura Bostina si Asociatii.
Identitatea vizuala propusa de Notorious pentru Bostina si Asociatii exprima actuala pozitionare pe piata a companiei. Bostina si Asociatii este mai mult decat o casa de avocatura. Este un grup de consultanta care ofera servicii extrem de specializate: consultanta financiara, consultanta manageriala si consultanta contabila. Noua pozitionare exprimata de sloganul “Parteners in trust.” defineste aceasta orientare spre drept comercial si exprima mai bine specificul serviciilor oferite de companie. “Partener” si “trust” sunt termeni preluati din domeniul comercial. “Trust” are o dubla semnificatie: grup de companii, dar si incredere.
Logotipul propus de Notorious pleaca de la necesitatea de diferentiere a brandului, de a comunica printr-o abordare grafica noua pozitia de challenger, intr-o nota moderna dar in acelasi timp pastrand o tusa clasica definitorie domeniului de activitate. S-a optat pentru o executie eleganta si simpla, in doua culori, cu puternice semnificatii la nivel cromatic si cu un logotip serifat ce are la baza litera romana, modificata usor pentru a da mai multa personalitate logotipului.
Noua identitate vizuala a casei de avocatura Bostina si Asociatii realizata de Notorious se va regasi pe site-ul de Internet, pagina Intranet – care are rolul de a facilita comunicarea interna in companie, brosuri, mape de prezentare, news-letter si alte documente ale companiei.
Bostina si Asociatii este una dintre cele mai mari case de avocatura de pe piata romaneasca, avand filiale in cinci tari europene. Anul acesta casa de avocatura a achizitionat si Wesdin SA, companie elvetiana de consultanta juridica specializata in dreptul comercial international.
{mosloadposition user10}