Notino, unul dintre cei mai mari retaileri online de parfumuri și cosmetice din Europa, dă startul celor mai mari reduceri de Black Friday din acest sezon, luni, 18 iulie. Timp de o săptămână, retailerul online va oferi reduceri de peste 40% la cele peste 300 de branduri populare de cosmetice mass-market și high-end, atât în magazinul online și cel fizic, cât și pe aplicația mobilă.
Summer Black Friday este una dintre cele mai așteptate sesiuni de shopping, după evenimentul tradițional de Black Friday, în care consumatorii își refac stocurile cu produsele cosmetice îndrăgite, profitând de marile reduceri. Anul trecut, cu ocazia evenimentului Summer Black Friday în România, Notino a înregistrat o creștere a volumului de comenzi cu 23% mai mare decât în săptămâna precedentă reducerilor. În top 3 cele mai populare categorii de produse achiziționate pe durata Summer Black Friday 2021, se află: produsele de make-up, parfumurile și produsele de îngrijire a părului, consumatorii fiind interesați, în mod special, de fonduri de ten, rimeluri, rujuri, șampoane, măști pentru păr, vopsea de păr și parfumuri.
Consumatorii se vor putea bucura de Black Friday din această vară, cel mai mare eveniment de reduceri Notino al sezonului, și de oferte speciale la produsele de înfrumusețare preferate, din paleta largă de branduri de make-up selecționate, precum MAC Cosmetics, NYX, Maybelline, Estée Lauder, branduri de îngrijire a tenului: Dr. Jart+, Mario Badescu, KORIKA, precum și parfumuri marca Viktor & Rolf, Atelier Cologne, Yves Saint Laurent. Mai mult decât atât, consumatorii se pot aștepta la cadouri speciale în urma achiziționării brandurilor participante în campanie, precum mostre ale produselor favorite, produse full size, genți pentru cosmetice și accesorii, în funcție de stocurile disponibile.
Notino a început pregătirile pentru cel mai mare eveniment de reduceri al verii cu trei luni înainte de lansare. Retailerul de cosmetice a negociat cu partenerii și brandurile din portofoliu pentru a obține cele mai avantajoase oferte și reduceri pentru consumatorii săi, aprovizionându-se din timp pentru a asigura disponibilitatea produselor. De asemenea, echipa de logistică a fost pregătită să facă față volumului mare de comenzi, cu scopul de a-și menține standardele de livrare.
În rândul consumatorilor români, campaniile de reduceri rămân în continuare perioadele preferate pentru shopping, demonstrând cât de nerăbdători sunt consumatorii când vine vorba de reducerile oferite de Notino. Pe lângă oferte și reduceri, retailerul oferă o gamă largă de produse și servicii care să faciliteze procesul de alegere al acestora, precum serviciul Try it first sau Virtual mirror, dar și o gamă largă de beneficii: 90 de zile pentru retururi, aceleași prețuri în magazinele fizice ca pe website și livrare gratuită pentru comenzile de peste 250 RON.