Notino, cel mai mare magazin online cu parfumuri și cosmetice din Europa, lansează o nouă campanie, prin intermediul căreia prezintă diversele moduri prin care femeile se inspiră din frumusețea care le înconjoară.
Obiectivul campaniei este de a demonstra că, datorită celei mai largi oferte de produse de beauty existente în portofoliul Notino, a prețurilor mereu avantajoase dar și a serviciilor fără concurență, lumea frumuseții este acum mai accesibilă ca oricând.
Noua campanie se desfășoară la nivel european și este difuzată pentru prima data în Romania și Polonia.
„România este una dintre piețele noastre cele mai mari și mai importante. Doar în anul 2019, Notino a avut peste 310.923 de clienți și a expediat peste 684.551 de colete în România. Tocmai de aceea ne-am dorit să lansăm noua campanie întâi aici”, a declarat Martina Juráňová, brand and campaigns manager la Notino.
Campania prezintă situații obișnuite din viața de zi cu zi a femeilor – la locul de muncă, într-un centru de fitness sau într-un club – și arată că femeile reprezintă una pentru cealaltă o adevărată sursă de inspirație în frumusețe în cele mai normale circumstanțe.
„Fiecare femeie observă lumea din jur cu coada ochiului și caută surse de inspirație. Și poate descoperi astfel un mod de a-și înfrumuseța părul. Sau o nuanță mai frumoasă de ruj. Ori un parfum care miroase mai încântător decât al ei. Sunt situații pe care noi, femeile, le trăim zilnic,“ a descris Juráňová scenariul reclamei, adăugând că acest sentiment „trezește în noi dorința de mai bine. Ne inspiră și ne influențează să facem schimbări pozitive.“
Notino oferă peste 55 de mii de produse de la peste 1.150 de branduri, prețuri mereu avantajoase și servicii fiabile, care asigură expedierea cât mai rapidă a coletelor. Astfel, femeile se află la doar câteva clicuri distanță de produsele mult dorite.
„La Notino suntem mereu aproape de clienții noștri și credem că frumusețea aparține tuturor. Portofoliul nostru de produse și de servicii face lumea frumuseții mai accesibilă, oferind fiecărei femei acces la cele mai bune și mai avantajoase produse,“ a adăugat Juráňová.
Campania a fost creată de regizorul ceh Štěpán Zálešák și prezintă toate categoriile de produse oferite de Notino – parfumuri, produse cosmetice pentru ten și produse pentru îngrijirea părului. „Conceptul unic al campaniei este variabilitatea.
Aceasta reușeste să transmită mesajul atât în variantă completă, cât și în calupuri publicitare mai scurte, ceea ce, pentru noi, ca jucător internațional, este foarte important“, a declarat Oldřich Dostál, brand marketing director la Notino.