Publicis Groupe a fost desemnat de Notino, cel mai mare retailer de parfumuri și cosmetice din Europa, să se ocupe de cumpărarea și planificarea media pe 14 piețe din Europa, în urma unei licitații. Această numire continuă parteneriatul companiei cu Notino, care a început în 2018.
În urma acestei numiri, Publicis Groupe Republica Cehă va fi însărcinat cu dezvoltarea unei strategii media pentru Notino, inclusiv cu planificarea și cumpărarea de spațiu media la televiziune, precum și pe alte canale offline și online. În strânsă colaborare cu birourile locale, Publicis Groupe Republica Cehă va gestiona campanii în 14 țări. În Europa Centrală și de Est, aceasta include Republica Cehă, Slovacia, Polonia, România, Ungaria, Bulgaria, Slovenia, Croația, Grecia, Estonia, Lituania și Letonia. O echipă dedicată afacerii Notino va fi condusă de Martin Požárek, Business Director, Publicis Groupe Republica Cehă, pentru a susține nevoile acestei afaceri.
“În calitate de cel mai mare vânzător de produse de înfrumusețare din Europa, cu campanii TV în 14 țări din Europa, este important pentru noi să lucrăm cu un partener care ne înțelege nevoile și ne ajută să progresăm continuu și să ne îmbunătățim campaniile. Publicis dispune de măsurători de date avansate care ne permit să fim mai eficienți și să ne adresăm mai bine clienților din țările pe care le monitorizăm. Lucrăm împreună de 5 ani și apreciem cu adevărat faptul că avem alături de noi această echipă extraordinară de oameni”, a declarat Michal Zarnikov, Head of Marketing Specialists and Media, Notino.
“Este extraordinar să putem continua parteneriatul nostru de succes cu Notino și să ajutăm în continuare companiile cehe să se dezvolte pe piețele europene. Sunt încrezător că vom menține calitatea ridicată a campaniilor noastre și în anii următori, iar cu ajutorul datelor și al raportării automate, vom continua să creștem eficiența acestora”, a declarat Martin Požárek.
Vorbind despre această numire, Tomas Lauko, Chief Executive Officer, Publicis Groupe Central & Eastern Europe a adăugat: ”De 5 ani lucrăm din greu pentru a ajuta Notino să își extindă afacerile în întreaga Europă. Suntem extrem de fericiți că au decis să ne acorde în continuare încrederea lor pentru a le sprijini creșterea afacerii. În ultimii ani, am făcut investiții strategice pentru a ne îmbunătăți continuu ofertele în Europa Centrală și de Est, pentru a contribui la stimularea creșterii afacerilor pentru clienții noștri în lumea platformelor. Echipa noastră din Republica Cehă a fost întotdeauna în prima linie a acestui exercițiu, iar această numire este o dovadă a eforturilor lor. Suntem recunoscători pentru parteneriatul continuu cu Notino pe 14 piețe, în timp ce ne concentrăm neîncetat pe extinderea în continuare a business-ului lor”.
Notino colaborează cu Publicis Groupe Republica Cehă din 2018 și, împreună, au construit un sistem de campanii bazate pe date, orientate spre business, care sprijină creșterea afacerii pe piețele europene. În plus, Publicis Groupe dezvoltă în prezent o soluție tehnică pentru client, să împărtășească informații detaliate despre campaniile în curs de desfășurare pentru a crește și mai mult eficiența investițiilor acestuia în publicitate. Tabloul de bord personalizat va conține date actualizate privind campaniile din fiecare țară, inclusiv raportarea ulterioară.