Notino, unul dintre cei mai mari retaileri online de parfumuri și cosmetice, începe campania de Black Friday luni, 8 noiembrie. Timp de trei săptămâni, retailerul online va avea cele mai bune oferte și reduceri atât în magazinul online și cel fizic, cât și pe aplicația mobilă, oferind astfel mai multă flexibilitate în descoperirea noilor oferte.
Black Friday este cel mai mare și mai aglomerat eveniment de cumpărături al anului la nivel mondial și marchează începutul sezonului de cumpărături de Crăciun. Anul trecut, în România, Notino a avut de Black Friday o creștere de 263% a comenzilor zilnice față de media anuală.
La Notino, Black Friday este întotdeauna cea mai bună perioadă pentru a obține oferte uimitoare la produsele de beauty favorite de la branduri de make-up, precum MAC Cosmetics, NYX, skin care: Clarins, Clinique, KORIKA și parfumuri de la Atelier Cologne, Yves Saint Laurent.
Ca de obicei, și în acest an, retailerul oferă clienților săi suficient timp pentru a se bucura de Black Friday și demarează cea mai așteptată campanie de reduceri a anului pe 8 noiembrie, cu reduceri de până la 40% la brandurile populare. Mai mult, clienții trebuie să fie pregătiți să își mute produsele preferate din wishlist în coșul de cumpărături, pentru că va urma încă o săptămână de reduceri de 15% la întreaga categorie de cosmetice: skin care, make-up, body care, hair care, urmată de o săptămână întreagă cu transport gratuit, până pe 28 noiembrie, trei săptămâni de oferte uimitoare.
În sezonul de Black Friday de anul trecut, Notino a înregistrat 140.000 de comenzi într-o singură zi, un record pentru retailer. În România, golden hour, ora în care au fost plasate cele mai multe comenzi, a fost dimineața, în intervalul 10:00–11:00, când s-au vândut aproximativ 155 de produse pe minut, ceea ce înseamnă că 2,58 produse au fost vândute în fiecare secundă a acelei ore. Top 3 cele mai populare categorii de cumpărături au fost: make-up, parfumuri și îngrijirea părului, produsele preferate fiind fondurile de ten, parfumurile de femei și șampoanele.
Aceste rezultate uimitoare arată cât de apreciat este evenimentul de Black Friday și cât de nerăbdători sunt consumatorii când vine vorba de reducerile oferite de Notino. Pe lângă reduceri, retailerul de beauty oferă și o gamă largă de produse, și o serie de beneficii, precum 90 de zile pentru retururi, aceleași prețuri în magazinele fizice ca pe website și livrare gratuită pentru comenzile de peste 250 RON.