Pentru toate ocaziile în care vrei sa te răcoreşti, Noroc este disponibil acum la doză şi la PET de 2,5 litri
Noroc lansează două ambalaje noi – doza şi PET-ul de 2,5 l – pentru toţi cei cărora le este poftă de o bere cu adevărat răcoritoare, dar şi pentru aceia care au nevoie de o bere mai la îndemână.
Noroc va fi disponibil, ca şi până acum, în ambalaje de sticlă (0,5 l) şi PET (1 l), precum şi în noile ambalaje (doză şi PET de 2,5 l), în key accounts (magazine mari), comerţul tradiţional şi HoReCa.
„Introducerea noilor ambalaje Noroc la doză şi la PET de 2,5 l este un pas firesc în evoluţia brandului, după ce în 2009 marca şi-a schimbat identitatea vizuală, adoptând o înfăţişare modernă. Ceea ce ne-am dorit a fost să întregim portofoliul de variante pentru Noroc, brandul de bere ce a avut o evoluţie constantă dar sigură încă de la lansarea din 2000, şi să consolidăm astfel marca pe segmentul în care activează.” a declarat Tiberiu Mercurian, Director Marketing Bergenbier S.A.
Noile ambalaje Noroc – la doză şi la PET de 2,5 l – păstrează elementele tradiţionale ale mărcii. Cu un grad alcoolic de 4,9% obţinut în urma unui proces de fabricaţie ce include cele mai bune ingrediente naturale: apă, malţ, orz, mălai, hamei, Noroc este recunoscută ca o bere lager răcoritoare cu o uşoară aromă de orz şi hamei.
La fel ca în cazul tuturor celorlalte mărci din portofoliul Bergenbier S.A., Noroc este produsă conform standardelor globale de calitate în fabrica pe care compania o deţine în România, la Ploieşti, una dintre cele mai moderne fabrici de bere din Europa şi cea mai mare fabrică din grupul StarBev.
Marca Noroc este cea mai tânără marcă din portofoliul Bergenbier S.A., fiind lansată în luna mai a anului 2000. Noroc a fost premiată cu medalia de bronz la Australian Beer Awards pentru calitatea lichidului.