În primele 6 luni ale anului 2023, compania Nordis Group, singurul dezvoltator de ansambluri hoteliere și rezidențiale de 5 stele din România, a realizat vânzări de peste 137 miloane de lei. Valoarea reprezintă suma precontractelor de vânzare de apartamente în cadrul celor 4 proiecte pe care le are în dezvoltare și a contractelor de vânzare – cumpărare din ansamblurile finalizate, respectiv Nordis Primăverii și Nordis Mamaia etapa I.
Nordis Group menține un trend ascendent în ceea ce privește vânzările, raportând în prima parte a anului o creștere cu peste 10% a vânzărilor, comparativ cu primele 6 luni din 2022. Cu privire la modul de plată, 99% dintre achizițiile de anul acesta în cadrul Nordis au fost realizate cu bani cash, fără credite imobiliare.
Cumpărătorii manifestă un interes activ pentru segmentul imobiliar cu perspectivă de investiție din portofoliul Nordis Group, motivați de randamentul anual de 7% pentru produsele hoteliere și 10% estimat pentru produsele rezidențiale achiziționate pentru generarea unui profit.
Prin serviciul de Property Management oferit, dezvoltatorul răspunde nevoii proprietarilor care doresc să scape de grija administrării în vederea obținerii unui venit pasiv din închiriere, activitate realizată integral de către Nordis Group, de la promovarea unităților, găsirea chiriașilor, curățenie și plata utilităților.
Pe lângă obiectivul investiției, 90% dintre cumpărătorii Nordis Mamaia au ales un apartament de vacanță pentru uz personal, motivați de calitatea oferită, dar și de faptul că vor beneficia de facilitățile ansamblului și servicii hoteliere de 5 stele pe tot parcursul anului.
Nordis Group a vândut în primele 6 luni ale anului unități finalizate în cadrul proiectului Nordis Mamaia, acolo unde prețurile au ajuns la maturitate, valoarea unui apartament cu 3 camere tranzacționat depășind 400.000 €. (pachetul cuprinde apartament, mobilare, loc de parcare și TVA) Unitățile din etapa a II-a sunt deopotrivă atractive prin prisma aprecierii valorii în timp. Investitorii au optat pentru pachete de investiție cu proprietăți în curs de construire, valoarea unui pachet vândut, format din 9 studiouri din etapa a II-a, ridicându-se la 760.000 € + TVA.
Cele mai cerute unități au fost apartamentele rezidențiale de tip studio din etapa a II-a de dezvoltare a Nordis Mamaia, unde aprecierea în timp este de 40%, iar randamentul anual poate depăși 10%. În prezent, prețul unui studio din etapa a II-a pornește de la 65.900 € + TVA.
În capitală, Nordis Group a tranzacționat unități din proiectul Nordis View, situat pe Fabrica de Glucoză, unde au fost vândute apartamente cu 2 camere și locuri de parcare aferente, fiecare în valoare de peste 270.000 € – TVA de 19% inclus. La Nordis Primăverii, valoarea unităților vândute a fost de peste 850.000 € + TVA.
Aflat în curs de dezvoltare, proiectul de pe Valea Prahovei – Nordis Brașov a atras investitori care au cumpărat apartamente atât pentru uz personal, cât și în scop de investiție, iar metoda de plata preferată este cea în tranșe, cu avans de 25%.
„Produsul imobiliar oferit de Nordis Group este cu adevărat deosebit, atât prin prisma modelului de business oferit, care generează venit pasiv garantat investitorilor, cât și a facilităților care asigură un lifestyle de 5 stele tot timpul anului, disponibile rezidenților și turiștilor.
Cifrele primului semestru confirmă potențialul financiar al românilor – avem aproape 91.500 milionari în dolari în țară, iar perspectiva economică este pozitivă. Din punct de vedere al dimensiunii economiei locale în raport cu economia UE, România se află în top cinci state ce înregistrează o creștere în perioada 2019 – 2022. Acest aspect menține piața imobiliară premium pe un trend ascendent.
Nordis continuă să atragă cumpărători interesați de investiții imobiliare premium, ceea ce constituie un plus atât pentru companie, dar și pentru comunitatea pe care o formăm. În prezent ne pregătim intens de deschiderea hotelului Nordis Mamaia, moment ce va aduce pe piața din România un nou etalon în ceea ce privește serviciile hoteliere”, declară Florin Poștoacă, Sales Manager Nordis Group.
Încă din 2022, Nordis Group a demarat procesul de predare a unităților finalizate de la Nordis Mamaia, realizând până în prezent peste 450 de predări ale apartamentelor din corpurile hoteliere și rezidențiale ale etapei I. Apartamentele sunt dotate cu sistem SMART Home și au vedere către mare și lac. Peste 280 de proprietari ai apartamentelor rezidențiale au optat pentru serviciul de mobilare oferit de dezvoltator, pentru a beneficia de o amenajare în acord cu întreg designul și stilul Nordis, ce respectă cele mai înalte standarde de calitate și confort.
Nordis Mamaia este singurul hotel & residence de pe litoralul românesc, deschis 12 luni pe an, oferind proprietarilor și turiștilor acces la facilități de top: SPA de 3.200 mp, sală de fitness, piscine interioare și exterioare, 12 restaurante și cafenele, sală polivalentă pentru evenimente, săli de conferință, loc de joacă, Cinema VIP, clinică de recuperare medicală, plajă privată de 26.000 mp și ponton pe Lacul Siutghiol. Odată cu deschiderea hotelului Nordis Mamaia, conform studiului Horwath, valoarea proprietăților se va aprecia cu aproximativ 40%.
Între 7 și 9 iulie, dezvoltatorul desfășoară un eveniment de vânzări, ceea ce reprezintă ultima șansă de achiziție la prețurile actuale, înainte de deschiderea Hotelului Nordis Mamaia, care va ridica prețurile tuturor unităților din cadrul ansamblului.
Oferta include doar 9 unități în etapa II Nordis Mamaia, cu avantaj client de până la 14.600 € și este disponibilă doar weekendul acesta prin vizită la locație – Strada Brizei Nr.1 Mamaia Nord, cât și prin vizionare și rezervare online.