Nomade Communication este pentru a doua oară consecutiv în Top PR România, ca dovadă a activității dinamice a agenției și a capacității de a se adapta provocărilor din piață.
Condusă de Adriana și Mihaela Cocîrță și pornită ca o afacere de familie, Nomade Communication oferă fiecărui client o strategie de comunicare integrată și adaptată, al cărei scop principal este ca, prin schimbarea perspectivei, să genereze plus valoare nu doar pentru segmentele de public țintă, ci pentru toate categoriile de stakeholders ale unei companii.
Includerea Nomade Communication în topul realizat de către echipa Biz este o mare bucurie pentru noi, fiind o recunoaștere a muncii intense pe care o depunem pentru a oferi fiecărui client strategii creative de comunicare cu ajutorul cărora să consolideze legătura pe care aceștia o au cu comunitățile lor. Alături de echipa noastră am reușit să implementăm campanii de comunicare integrate care au generat rezultate semnificative și care au amplificat gradul de vizibilitate al brandurilor. Prezența pentru al doilea an consecutiv a Nomade Communication în Top PR ne motivează să continuăm în ritmul accelerat pe care ni l-am impus și să găsim noi modalități prin care să ajutăm clienții să performeze, spune Adriana Cocîrță, Fondator și Managing Partner al Nomade Communication.
În viitor, Nomade Communication pregătește proiecte complexe care se concentrează pe implementarea campaniilor creative de comunicare, PR și social media oferite clienților, dar și pe creșterea portofoliului de clienți. Nevoile companiilor sunt tot mai diverse datorită exigențelor crescute ale publicului-țintă, care devine tot mai implicat și mai atent la mesajele transmise de branduri. Agențiile devin, în acest context, principalul liant între branduri și audiență, transformând oportunitățile de a transmite mesaje relevante în campanii de comunicare cu ecou.
Modul în care comunicăm în online și offline ia forma trendurilor, ceea ce face activitatea unui specialist în comunicare esențială pentru companiile care își doresc să implementeze o strategie de comunicare coerentă și o viziune unitară a mesajelor pe diversele canale de comunicare. Publicul este segmentat în funcție de platformele și rețelele pe care le utilizează, motiv pentru care rolul nostru este de a construi campanii și mesaje ținând cont de audiență și de rețea, fără a altera identitatea unui brand. Mă bucur că ne aflăm în Top PR România, alături de agențiile de PR care dezvoltă campanii disruptive pentru clienții lor, completează Mihaela Cocîrță, Managing Partner al Nomade Communication.
Top PR România realizează o analiză detaliată a mediului de relații publice din România realizată de Publicația Biz, în parteneriat cu compania de cercetare Unlock Market Research. Performanța de business și modul în care agențiile de PR sunt percepute de către clienți reprezintă principalii factori luați în considerare de către realizatorii studiului, acesta reflectând o imagine cuprinzătoare a activității de PR din România.