Nokian Tyres, cel mai nordic producător de anvelope din lume, a început colaborarea la nivel global cu agențiile McCann Worldgroup. De la începutul lunii august, echipa McCann PR România va fi responsabilă pentru comunicarea și activitățile de PR ale brandului Nokian Tyres în România.
Această cooperare include consultanță în comunicarea corporatistă și în comunicarea de produs, gestionarea relației cu presa, organizarea evenimentelor externe ale companiei, precum și activități ce includ testarea produselor Nokian Tyres pe piaţa locală. Alegerea agenției a fost făcută în baza unei experiențe anterioare bune, pe care compania a avut-o la nivel internațional cu rețeaua McCann Worldgroup.
“Nokian Tyres este un brand foarte puternic și este prima alegere a consumatorilor în țările nordice și Rusia, țări cunoscute pentru condițiile climatice și de relief specifice și extrem de solicitante. Cu toate acestea, în ultimii ani, ne extindem rapid pe noi piețe și avem nevoie de parteneri locali puternici care să ne sprijine în această creștere”, spune Lukas LIBAL, director de marketing pentru Nokian Tyres Europa.
Începând cu anul trecut, McCann Worldgroup este responsabil pentru comunicarea globală a brandului finlandez de anvelope Nokian Tyres. Până în prezent, agenția a dezvoltat concepte creative, de ATL și BTL, fiind responsabilă şi pentru dezvoltarea relațiilor cu mass-media și gestionarea canalelor digitale și de social media pe toate piețele. Începând cu luna august, agenția va fi, de asemenea, responsabilă pentru servicii de full – PR pe piețele din România, Republica Cehă, Germania, Polonia, Bulgaria, Franța și Italia.
„Nokian Tyres e o marcă de prestigiu și tradiție – și mai ales cu o poveste fascinantă. Felul în care oamenii și produsele Nokian Tyres poartă cu mândrie această istorie, care se întinde până dincolo de cercul polar, face ca alăturarea de forțe cu McCann PR să fie un motiv de mândrie pentru noi. Povestea pe care o vom spune împreună, al unui nume cu o origine și o dezvoltare remarcabile, se potrivește perfect cu dorința noastră de a promova un brand printr-o conversație care implică și educă publicul și îi provoacă acestuia – adevăratul „content marketing”, a declarat Imola Zoltan, Managing Director McCann PR România.
Nokian Tyres a fost fondată în 1988, iar rădăcinile companiei datează încă din 1898, când a luat ființă compania finlandeză a cauciucului (Suomen Gummitehdas Oy). Compania este cel mai nordic producător de anvelope din lume, care are rolul de a promova și facilita conducerea în siguranță a autovehiculelor în condiții dificile de drum. Anvelopele inovatoare pentru autoturisme, camioane și mașini grele sunt testate inclusiv în Ivalo, la 300 de kilometri dincolo de cercul arctic, unde compania are peste 100 km de circuit; produsele sunt comercializate în principal în zonele cu zăpadă, păduri și condiții de rulare dificile, cauzate de specificul fiecărui anotimp.
În 2015, vânzările nete ale companiei au fost de aproximativ 1,4 miliarde de euro și compania a înregistrat 4.400 de angajați la sfârșitul anului. Nokian Tyres este listată la bursa Nasdaq din Helsinki, iar unitățile de producție sunt situate în Finlanda și Rusia. La sediul central din Nokia, Finlanda, se realizează cercetări avansate și teste pe prototipuri de produs, cu scopul unei dezvoltări continue a produselor Nokian Tyres. Fabrica Nokian Tyres produce anvelope auto, anvelope pentru vehicule și utilaje grele și materiale de reșapare pentru anvelope de camion. Toate produsele sunt dezvoltate urmărind obiective de siguranță durabilă și respectarea mediului pe parcursul întregului ciclu de viață al fiecărui produs Nokian Tyres.
Mai multe detalii despre companie sunt disponibile aici: www.nokiantyres.com/company/about-us/history.