Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Nokia se gândeşte la tine

Şase puncte de service Nokia în România

Nokia anunţă disponibilitatea a şase puncte de service Nokia pentru utilizatorii de telefoane mobile din România. Prin acest demers, Nokia doreşte să-şi reafirme interesul faţă de piaţa românească şi angajamentul de a oferi servicii de calitate deţinătorilor de dispozitive Nokia din România.  
 
„Suntem încântaţi să putem oferi acest nou serviciu, destinat tuturor utilizatorilor Nokia”, a declarat Imfred de Jong, Managing Director pentru Ungaria şi România. „Dorim ca deţinătorii de dispozitive Nokia să beneficieze şi în continuare de cele mai bune servicii posibile”, a adăugat Imfred de Jong.

Noile puncte de service din cadrul magazinelor autorizate Nokia oferă reparaţii „instant”, în cazurile care permit acest lucru. Dacă dispozitivul nu poate fi reparat la punctul de service unde este depus, va fi expediat la punctul de service central şi returnat apoi utilizatorului, în stare de funcţionare, cât mai prompt posibil.

Prin această lansare, Nokia îşi demonstrează preocuparea continuă pentru clienţii din România. Noile puncte de service vin să se adauge liniei locale de asistenţă telefonică (“care line”), iniţiată în 2003, şi programului special de loialitate pentru deţinătorii de dispozitive Nokia din România: Club Nokia.

Cele şase puncte de service sunt distribuite astfel: trei în Bucureşti, unul în Cluj, unul în Iaşi şi unul în Braşov.

Despre Nokia
Nokia este liderul mondial în domeniul comunicaţiilor mobile, stimulând procesul de creştere şi dezvoltare durabilă în cadrul mai larg al industriei mobilităţii. Nokia îi ajută pe oameni să comunice unul cu celălalt şi să se păstreze la curent cu informaţia care îi interesează, oferind produse inovatoare şi uşor de utilizat precum telefoane mobile, dispozitive şi soluţii pentru imagini, jocuri, informaţii şi afaceri. Nokia furnizează echipament, soluţii şi servicii pentru operatorii de reţele mobile şi pentru corporaţii. www.nokia.com

Pentru informaţii suplimentare privind punctele de service sau de colectare Nokia, vă rugăm să vă adresaţi Serviciului Nokia pentru Clienţi, la telefon 021-407 75 05. Serviciul este disponibil zilnic între orele 9 şi 18.

UNITĂŢI AUTORIZATE DE SERVICE

Punct de service ŞTEFAN CEL MARE
Str. Ştefan cel Mare Nr. 8, Sector 2, Bucureşti
Tel: 021-211 74 49, Mobil: 0740-284 625
Orar: Luni-Vineri 10.00-18.00, pauză 13.30-14.00

Punct de service MOŞILOR
Calea Moşilor Nr. 306, Sector 2, Bucureşti
Tel: 021-211 74 40, Mobil: 0743-893 650
Orar: Luni-Vineri 10.00-18.00, pauză 14.00-14.30

Punct de service GHENCEA
Complex Comercial Home&Design,
Bd. Ghencea Nr.126-132, Sector 6, Bucureşti
Tel: 021-204 87 99
Orar: Luni-Vineri 10.00-18.00, pauza 14.00-14.30
Sâmbătă 10.00-14.00

Punct de service CLUJ
Str. Mărăşeşti Nr. 85, Cluj-Napoca
Tel: 0264-531 560, Mobil: 0747-109 337
Orar: Luni-Vineri 10.00-18.00, pauză 13.30-14.00

Punct de service IAŞI
 Str. Străpungerii Silvestru Nr. 32, Iaşi
Mobil: 0729-505 701  
Orar: Luni-Vineri 10.00-18.00, pauză 13.30-14.00

Punct de service BRAŞOV
Calea Bucureşti Nr. 42, Bloc S19, Sc. A, Apt.1
Mobil: 0729-189 047
Orar: Luni-Vineri 10.00-18.00, pauză 13.30-14.00

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.