Campania Play conectează utilizatorii români la melodiile lor preferate
Nokia România a anunţat astăzi lansarea oficială a campaniei Play, un proiect muzical ce permite utilizatorilor din toată ţara să descarce muzica preferată pe terminalele mobile Nokia. Campania Play continuă seria de iniţiative muzicale pe care Nokia le susţine şi le dezvoltă din 2003, în angajamentul de a oferi utilizatorilor români o experienţă mobilă completă.
Pentru crearea şi dezvoltarea campaniei, Nokia România şi-a unit forţele cu Roton, cele două companii aflându-se la al doilea parteneriat. În centrul campaniei Play se află terminale optimizate pentru muzică precum Nokia X3, Nokia X6 şi Nokia 5230, alături de un magazin de muzică online dezvoltat de Roton. Pe durata campaniei, dispozitivele Nokia vor fi livrate cu vouchere ce vor permite utilizatorilor să descarce 25 sau 50 de melodii de la www.musicnonstop.ro.
“Muzica a fost mereu şi continuă să fie o parte importantă din viaţa oamenilor. Prin această campanie, oferim românilor smartphone-uri noi , precum şi acces la o librărie muzicală vastă. Acum este uşor să te bucuri de melodiile preferate oriunde te-ai afla descărcându-le în mod legal” – Răzvan Petrescu, Country Manager Nokia România.
Pentru a marca lansarea oficială a campaniei, Nokia şi Roton vor organiza un maraton muzical în 23 februarie. Vor avea loc trei concerte, în trei locaţii diferite din Bucureşti. Inna, artista care a ajuns pe locul întâi în topul Billboard, va împărţi scena cu trupa Play & Win la teatrul Bulandra, Grădina Icoanei, unde sunt aşteptaţi 300 de invitaţi. Mai târziu, la Muzeul Naţional de Artă Contemporană (MNAC), fanii vor fi invitaţi să se bucure de un spectacol inedit – Alexandra Ungureanu & Keo unplugged. Ziua se va sfârşi cu un alt concert impresionant– peste 400 de oameni sunt aşteptaţi la The Ark, unde va urca pe scenă Alex. Invitaţii celor trei evenimente au fost selectaţi prin concursuri radio şi online.
“Sunt binevenite toate iniţiativele care încurajează descărcarea legală de muzică şi ne bucurăm că Nokia România susţine acest proiect. Sperăm că acest lucru va convinge oamenii de imporţanţa achiziţionării muzicii pe care o ascultă. Este singura modalitate de a susţine artiştii lor preferaţi. Prin Musicnonstop.ro, ei pot descărca cele mai noi hituri ale artiştilor români şi străini. Am dori să menţionăm, de asemenea, excelenta cooperare pe care am avut-o cu MB Drăgan pentru materializarea acestui proiect”, a afirmat Dan Muraru, Managing Director Roton.
Campania Play începe cu 3 terminale mobile dar promoţia cu vouchere include, în prima jumătate a anului, alte 11 modele Nokia . Nokia X6 este ideal pentru iubitorii de muzică şi pasionaţii reţelelor sociale, capabil să redea până la 35 de ore de muzică, Nokia X3 este primul dispozitiv mobil S40 care oferă acces la Ovi Store iar Nokia 5230 – un smartphone cu ecran tactil optimizat pentru muzică şi reţele sociale. Modelele incluse în campanie sunt disponibile în magazinele Nokia şi în magazinele partenere din întreaga ţară.
Cu voucherele din pachetul de vânzare, utilizatorii pot descărca uşor şi gratuit 25 sau 50 de piese de la www.musicnonstop.ro/nokia. Magazinul de muzică online poate fi accesat direct de pe dispozitivul mobil sau de pe computer, pentru a descărca legal cele mai recente melodii în format MP3, website-ul oferind, de asemenea, acces la tonuri de apel şi fotografii ale artiştilor. Toate piesele muzicale sunt codate la 192 kbps, rezultând astfel o calitate foarte bună a sunetului. Înainte de a decide ce doresc să descarce, utilizatorii pot asculta gratuit 30 de secunde din fiecare melodie.
Campania Play face parte dintr-un program vast al companiei Nokia în domeniul muzicii şi nu este primul astfel de proiect al companiei. Nokia este cunoscută pentru susţinerea unor evenimente muzicale importante în întreaga lume, dar şi în România, unde a sponsorizat două concerte importante – Bob Sinclar (2007) şi Kylie Minogue (2008). În 2008, Nokia a dezvoltat primul primul concurs de street dance online din România “Nokia Press play – Music gets us closer” – finaliştii câştigând dispozitive Nokia 5310 XpressMusic şi o excursie la Street Dance Kemp 2008. În 2009, Nokia România, Roton şi ProFM au organizat un turneu de succes – Rock Your School, care a adus cunoscuţii artişti locali Alex şi Keo în licee, unde au cântat şi s-au întâlnit cu fanii.
Istoria muzicală a companiei Nokia a început în 2001, când compania a lansat primul său dispozitiv mobil dedicat muzicii, Nokia 5510. Alte momente importante includ colaborarea cu artişti de top precum Jay-Z şi Rihanna, introducerea Visual Radio, lansarea brandului Nokia XpressMusic şi multe altele. Anul 2007, a marcat anunţarea serviciului Nokia Comes with Music, o modalitate revoluţionară prin care oamenii pot descoperi şi se pot bucura de muzică, un serviciu care oferă acces nelimitat la întreaga librărie Nokia Music Store. Până la sfârşitul anului 2008, Nokia a vândut 425 de milioane de dispozitive cu music player digital, devenind astfel cel mai mare producător de music playere digitale din lume. Nokia a vândut, de asemenea, peste 700 de milioane de dispozitive cu radio FM până la sfârşitul lui 2008, iar Nokia 5800 a fost cel mai bine vândut dispozitiv optimizat pentru muzică al anului trecut – peste 6,7 milioane de dispozitive livrate (noiembrie 2008 – iulie 2009).
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}