· Peste 5000 de fani ai muzicii indie pop, prezenti la primul concert din Romania al trupei Noisettes
· Primul concert din Romania la care accesul s-a realizat prin inscrierea pe pagina web www.becksperience.ro
In cadrul platformei de evenimente Beck’sperience, lansate de Beck’s in 2008 in Romania, grupul Noisettes a concertat pentru prima data la Bucuresti sambata, 29 mai.
A fost „nebunie curata”, asa cum ne-a spus, in romana, extraordinara Shingai Shoniwa, solista trupei. Britanicii au fost entuziasmati de reactia fanilor veniti sa asculte melodii ca Never Forget You sau Don’t Forget the Rhythm (Go Baby Go), in ciuda unei ploi torentiale (care s-a oprit cu doar cateva minute inaine de recitalul celor de la Noisettes).
Inaintea regalului Noisettes, pe scena au urcat scotienii de la Codeine Velvet Club. Cei care au participat la Beck’sperience sunt printre putinii specatori care au avut sansa de a-i vedea pe scotieni intr-o prestatie live in 2010.
Concertul de la Romexpo da startul editiei din 2010 al platformei Beck’sperience, iar fanii sunt asteptati sa viziteze site-ul www.beck’sperience.ro pentru a fi la curent noutatile si cu viitoarele evenimente ale seriei. Cu acest prim concert din 2010, Beck’sperience ajunge la cea de a patra editie, dupa ce evenimentele anterioare Beck’sperince i-au adus in Romania pe Massive Attack, Goldfrapp si Underworld.
„Beck’s este o marca puternic asociata cu calitatea germana, pe de-o parte si cu spiritul tanar si nonconformist, cu distractia si dinamismul specific tinerilor, cu spiritul liber si inovator, pe de alta parte. De aceea, propunerea de inovatie in industria de entertainment propusa de Beck’s prin intermediul Beck’sperience reprezinta un pas firesc pentru marca. Anul acesta, pentru prima data in Romania, accesul la un concert a fost posibil pe baza inscrierii pe site-ul dedicat: www.becksperience.ro, acesta reprezentand un element de diferentiere menit sa faciliteze accesul la concert si este una dintre cele mai sigure cai de interactiune cu consumatorii”, a declarat Tiberiu Mercurian, Director de Marketing al Bergenbier S.A., producatorul marcii Beck’s.
Beck’s, marca responsabila
In pauzele dintre cele doua prestatii, pe ecranele montate la Romexpo au fost transmise consumatorilor mesaje referitoare la consumul responsabil de alcool. De asemenea, participantii la concert au avut la dispozitie peste 30 containere speciale pentru colectarea paharelor de plastic, iar intreaga cantitate adunata a fost trimisa catre reciclare.
{mosloadposition user10}