Patrick Collister, unul dintre cei mai cunoscuți directori de creație din Europa și fondatorul companiei de training Creative Matters, va prezenta noile reguli în comunicare directă la cea de-a doua ediție a Conferinţei Internaţionale „Marketing in Direct”, din data de 8 Septembrie 2010.
Patrick Collister lucreaza în marketing și publicitate de mai bine de 30 de ani. Timp de 7 ani a ocupat poziția de Executive Creative Director la Ogilvy & Mather Londra, ulterior devenind Vicepreședintele agenției. În 2001 este numit Executive Creative Director în cadrul grupului de agenţii EHS Brann, fiind singurul creativ care a lucrat într-una dintre agențiile deopotrivă ATL și BTL din Top 3 în Marea Britanie. De-a lungul anilor Patrick a câștigat numeroase premii de creație, inclusiv aurul pentru spot TV la Cannes. În 2003 înființează agenția Creative Matters, iar în prezent oferă consultanță unora dintre cele mai mari agenții și companii din Marea Britanie. Patrick Collister este totodată autorul raportului Big Won, pe care îl realizează anual, încă din 2003. Raportul cuprinde topurile celor mai bune agenții, ale celor mai interesante campanii, ale celor mai creativi marketeri etc. Categoriile sunt structurate în funcție de țări, dar și la nivel internațional, iar locurile ocupate în acest clasament sunt acordate în funcție de premiile câștigate la concursurile regionale și internaționale.
Alături de Patrick Collister, alți patru specialiști străini vor prezenta practicile și tendințele industriei de comunicare directă la cea de-a doua ediție a Conferinței „Marketing în direct”: John Griffiths („bis” la „Marketing in Direct”, la cererea publicului), Tania Bianchi, Colin Egan sau Dela Quist.
Recunoscut Communication Strategist & Planner cu o extinsă experienţă de lucru în agenţiile de publicitate multinaţionale din Londra, Griffiths a uimit specialiştii din lumea întreagă cu inovaţiile şi strategiile sale eficiente. Specialistă în telemarketing şi tehnici de vânzare, Tania Bianchi vine la „Marketing în Direct” pentru a împărtăşi participanţilor din experienţa sa de peste 25 de ani în comunicare. Profesor şi consultant în strategie, Colin Egan va fi prezent pe 8 septembrie pentru a discuta despre punctul de plecare al Marketingului Direct: cercetarea. Email Marketing Leader şi CEO la agenţia de email marketing Alchemz Work, din Marea Britanie, Dela Quist este specialist în dezvoltarea campaniilor de marketing B2B şi B2C prin e-mail.
Dintre experţii români cu care participanţii vor interacţiona îi menţionam pe Alexandru Mira, Andrei Georgescu, Cosmin Lăcătuşu, Cristian Nicoară, Gabriel Mureșanu, Oana Radu, Dochiţa Zenoveiov, Doru Panaitescu, Florina Pînzaru, Maia Novolan, Marius Pop şi Silvia Iordache. Moderator este Dorin Boerescu.
Evenimentul este susţinut de Agrafa, Cărtureşti, Centrul de presă.ro, Digital Cable Systems, Meteor Press, Paralela 45, RPG Security, Sin Media Sound, Snack Attack, Valoris Center.