- Vodafone Club încurajează clienții să își urmeze pasiunile și să facă ceea ce le place pentru a se bucura de vară la maximum
- Clienții trebuie doar să instaleze aplicația My Vodafone pentru a beneficia de noile oferte de vară care acoperă o gamă variată de produse și servicii pentru toate vârstele și interesele
În această vară, Vodafone Club vine cu noi oferte pentru toți clienții, reflectând promisiunea de a oferi avantaje variate pentru a își recompensa clienții. Un nou set de parteneri și oferte exclusive este disponibil pentru clienți, oferindu-le posibilitatea de a își urma pasiunile și interesele, dar și să se bucure de vară la maximum.
Clienții trebuie doar să instaleze aplicația My Vodafone pentru a se putea bucura de noile oferte de vară ce acoperă o gamă variată de produse și servicii pentru toate vârstele și gusturile. Utilizatorii pot beneficia acum de reduceri exclusive pentru călătorii, modă și frumusețe de la brand-uri consacrate precum H&M, Cocktail Holidays, Lamonza sau Sensiblu, împreună cu oferte exclusive pentru dispozitive destinate caselor inteligente (Xiaomi), mâncare (Pizza Hut și tazz) și divertisment (Cinema City).
De exemplu, Vodafone Club oferă 15% discount pentru o serie de destinații de vacanță de la Cocktail Holidays, dar și pentru cumpărături de la H&M, precum și 20% discount pentru produsele achiziționate din magazinul online Lamonza. Mai mult, fanii tehnologiei pot beneficia de până la 31% discount pentru dispozitive Xiaomi (robot de aspirare, scooter sau smartwatch), în timp ce pasionații de film se pot bucura de 50% discount pentru bilete la Cinema City. În ceea ce privește reducerile pentru mâncare, utilizatorii pot opta pentru 20% discount la Pizza Hut și 50 Ron reducere la tazz. Întreaga listă de parteneri și reduceri este disponibilă în aplicația mobilă My Vodafone, în secțiunea Vodafone Club.
Ofertele de vară Vodafone Club sunt susținute de o campanie de comunicare integrată care își propune să spargă convențiile și îi încurajează pe oameni să iasă din tipare. Vodafone inspiră oamenii să încerce experiențe noi sau, pur și simplu, să se bucure de ceea ce le face viața frumoasă, mai relaxată, grație reducerilor atractive pentru diferite categorii de produse și servicii.
Noua campanie este promovată prin spoturi TV care arată bucăți din viață și care transmit faptul că oricine se poate bronza perfect, chiar dacă nu toată lumea este model. Bunicii pot descoperi destinații noi la orice vârstă. Bărbații își pot lăsa sentimentele libere și pot plânge atunci când sunt impresionați de un film. Mamele pot comanda cina dacă sunt prea ocupate să o gătească și se pot relaxa când au un gadget care face treburile casnice. Toate acestea sunt facilitate de ofertele extraordinare disponibile în programul de loialitate: reduceri la produsele de protecție solară, excursii, bilete la cinematograf, alimente și dispozitive pentru o casă inteligentă. Noua campanie promoțională reiterează angajamentul Vodafone de a sprijini incluziunea pentru toți.
Prin intermediul programului de loialitate îmbunătățit, toți utilizatorii Vodafone, fie că este vorba despre persoane fizice sau de clienți Vodafone Business, pot beneficia de flexibilitate, acces la produse și servicii de calitate, precum și de oportunitatea de a alege beneficiul dorit în funcție de nevoile cotidiene. Vodafone Club devine locul în care clienții au acces instant la un portofoliu generos de reduceri pentru produse și servicii de la branduri cunoscute, portofoliu ce vine în întâmpinarea pasiunilor și nevoilor clienților.
Mai multe detalii sunt disponibile pe www.vodafone.ro/loialitate.