Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

NOILE COLECTII TOAMNA-IARNA

PREZENTATE LA PLAZA ROMANIA!
 
La Plaza Romania s-a organizat o prezentare de moda in cadrul careia Stefanel, Etam, Celio, More & More, Lotto, Prestij si invitatii speciali Mihai Albu, Laura Olteanu si Dana Savuica au prezentat ultimele colectii de toamna-iarna 2006

O data cu venirea toamnei, Plaza Romania  a organizat o prezentare de moda in cadrul careia s-au prezentat cele mai noi tendinte ale modei de toamna-iarna 2006. In cadrul spectacolul gazduit de Plaza Romania si-au prezentat colectiile Stefanel, Etam, Celio, More & More, Lotto, Prestij. Invitati speciali ai acestei prezentari de moda au fost Mihai Albu, Laura Olteanu si Dana Savuica. Au fost prezentate colectii noi, frumoase si actuale iar spectatorii au putut vedea ce trebuie neaparat sa cumpere in acest sezon!

 

Machiajul modelelor a fost realizat cu produse Max Factor de catre echipa de make-up artisti coordonata de Liana Moraru.  S-a machiat in special cu  noua colectie Eyemax (farduri superbe si Masterpiece Mascara pentru ochi perfect conturati) si cu  Lipfinity Nudes, noua gama de nuante naturale Lipfinity, rujul super rezistent in doi pasi care a revolutionat piata produselor pentru machiaj .

Colectia de toamna-iarna 2006 propusa de
Stefanel prezintă un amestec de stiluri inspirat de  Brit Cool Londra, un tribut nou şi onest adus feminităţii. Patru concepte principale de creaţie ghidează colecţia: Vintage London, Dark Angel, Young Lady D  şi Crystales. Inspiraţia britanica  porneste  de la magazinele vintage din Camden Town pana la doamnele în negru ale lui Hitchcock, de la aristo-punk de stradă la romantica Lady D la începutul anilor 80. Si in ceea ce priveste tricotajele Stefanel îşi etalează, inca o data, competenţa de bază prin utilizarea unei game largi de materiale diferite şi preţioase, întreţesute cu fire metalice. Linii si volume inovatoare, mini pulovere si cardiganuri, totul atat de….British.

Si in acest sezon lenjeria Etam are propria sa viziune asupra tendintelor. Rezultatul? O colectie plina de viata si surprinzatoare, intr-o gama vasta de culori usor de asortat cu starea de spirit. Influente vintage, dantela ultra-fina si broderii vechi, dantela Chantilly pe lycra, dantela franjurata, negrul extrem de rafinat si influentele cabaretului anilor ’20 transforma lenjeria Etam intr-un accesoriu oarte chic. In colectia prezentata, inspiratia japoneza se imbina cu influentele naturii si se remarca influentele folcorului gipsy est-european. Stilul Etam este creat privind si traind prin femeia moderna, precum si prin evolutia ei. Feminitate, modernitate si creativitate: departe de constrangerile dictate de prezentarile de moda, Etam reinventeaza moda cu fiecare colectie a sa, in asa fel incat fiecare femeie isi gaseste reflectate gusturile si propria sa personalitate.

Colectia Celio toamna-iarna 2006 cuprinde o varietate de teme si satisface toate cerintele. CELIO Casual Wear propune in acest sezon trei stiluri, pentru un barbat in cautarea elegantei: Stilul Romantic Chic – cu un look caracterizat prin seductie pura, realizat din imprimeuri florale si catifea fina. Stilul Uniform Chic propune un look sofisticat pana in cele mai mici detalii ale croielii, inspirat din stilul Army iar Stilul Sport Chic este relaxat, chic si colorat si are ca element indispensabil tricoul cu dungi orizontale. CELIO Sports Wear  propune stilurile: Sport Academy – ce are ca elemente caracteristice: geaca din denim, tricoul imprimat, camasa in carouri si pantaloni cu efect “used”. Worker este un stil retro, spirit militar pronuntat iar Denim Cult celebreaza cultura rock, cu imprimeurile si elementele sale grafice sofisticate, broderii, petice detalii si finisaje “raw edge”, un adevarat festival de detalii foarte trendy.

Colectia prezentata de More & More reprezintă în modă un sinonim pentru individualitate, valoare, simpatie şi dragoste pentru detaliu, toate acestea la standarde internaţionale. În acelaşi timp colecţia More&More este marcata de multe aspecte emoţionale, un simţ deosebit pentru trend şi stil. Femeia care doreşte să îşi creeze propriul stil individual este cea căreia More & More îi dedică colecţiile sale, cu un stil inconfundabil şi dragoste pentru detalii.
Colectia More&More se adreseaza acelui segment poziţionat între cel de young fashion şi classic woman. În acest segment, nu vârsta femeii este importantă, ci atitudinea – “Attitude not age”.

Prestij reprezinta stilul femeii moderne, elegante, care isi doreste sa fie intotdeauna in centrul atentiei. In colectia de toamna-iarna 2006-2007 veti regasi culorile „vedeta” ale sezonului, rosu si gri, stilul baroc, influente princiare, glam rock-ul anilor ‘70, influente napoleonice, combinatia alb-negru, black magic si animal print.

Noua colectie Lotto pentru sezonul toamna/ iarna 2007 propune o imbinare perfecta de culori, intr-o paleta de nuante absolut contrastante, de la bej, gri cenusiu, la rosu, roz, turcoaz sau albastru navy. Orientarea pieselor vestimentare este pastrata in cele trei directii deja cunoscute: jucatorul de fotbal, jucatorul de tenis precum si colectia dedicata timpului liber, cu o accentuare a ultimei linii. Pentru sportivul profesionist (fotbal sau tenis) colectia de imbracaminte este creata special sa imbine deopotriva calitatea si performanta, pentru obtinerea maximizarii performantelor sportive. Colectia dedicata timpului liber urmareste contopirea diferitelor stiluri vestimentare de provenienta sportiva, din activitati zilnice de timp liber  si din moda, conducand la crearea unei linii unice Lotto.

Colectia “Etiquette by Dana Savuica”, la un an de la lansarea ei pe piata romaneasca, a reusit sa se dezvolte intr-un ritm care i-a permis colaborarea pentru aceasta colectie cu nume de marca din industria romaneasca de profil: Dino Ventura, producator de pantofi, Ana Sandulescu, creatoare pantofi realizati manual, Kinga, designer tricotaje, si Tony, producator haine din piele si blanuri naturale. Pentru aceasta colectie, Dana Savuica folosit ca materiale pielea de sarpe, pielea de crocodil, acoperind toate tendintele internationale in ce priveste materialele folosite si coloristica. Colectia este puternic accesorizata, folosind materiale stralucitoare si blanuri naturale.

Creatoarea Laura Olteanu si designerul Mihai Albu
au creat si prezentat impreuna colectia “Fast & Furious”.  Hainele casei de moda sunt stralucitoare, excentrice, avangardiste si se adreseaza in special femeilor care vor sa fie unice. Rochiile, din matase naturala si voaluri, sunt bogat accesorizate cu piele si pietre masive, iar accesoriile au elemente “glamour”.  In aceasta colectie predomina rosul, este o colectie ce exprima senzualitatea femeii moderne.  Colectia semnata Mihai Albu este in ton cu vestimentatia creata de Laura Olteanu si este alcatuita din posete si sandale cu tocuri groase, foarte inalte, din piele de sarpe si piele pretioasa. Tema accesoriilor este lacatul, gentile din aceasta colectie fiind supradimensionate, din aceeasi piele ca si incaltamintea.

 
In aceasta toamna, ca sa fii la moda, Plaza Romania te asteapta cu ultimele colectii de toamna-iarna. In plus, in perioada 15 septembrie-10 octombrie, pentru cumparaturi de minimum 50 de RON se poate castiga un Volkswagen Golf. Cadoul pe care-l cauti il gasesti la Plaza Romania!

Bucuresti, 14.09.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.