Creația și strategia campaniilor Flanco vor purta semnătura agenției 23 Communication Ideas, shop-ul de idei condus de Bogdan Naumovici. În plin avânt, activând „cu toate pânzele sus” pe o piață competitivă, Flanco a ales să colaboreze cu echipa agenției 23, în cadrul unui parteneriat de viitor. Echipa tânără, dinamică, cu idei și cu tradiție în publicitate pe segmentul de retail electro-IT a fost factorul determinant în alegerea agenției 23.
Parte dintr-un amplu plan de comunicare și de poziționare a brandului Flanco pe piața retailului de electronice, electrocasnice și IT, prima campanie Flanco sub semnătura 23 a debutat pe 7 noiembrie. Sub sloganul „Flanco. Mereu peste așteptări”, campania se va desfășura pe TV, în mediul online, în magazine, dar și în alte medii. Aceasta este centrată pe întâmplări reale desfășurate în magazinele Flanco, în care mulți clienți au fost surprinși și filmați cu camere ascunse. Imaginile își propun să ilustreze surprizele pe care Flanco promite să le realizeze în toate magazinele sale.
“Am învățat ce înseamnă brandul Flanco, am studiat portofoliul de clienti, am trăit experiența de cumpărare din magazin, am vorbit cu oamenii Flanco, atât la sediul central, cât și în magazine. M-am simțit bine, am întâlnit oameni amabili, sfaturi pertinente, o atmosferă plăcută. Exact aceste sentimente trebuie să fie transmise și prin comunicarea realizată de Flanco. Într-o piață în care ofertele, prețurile, gama de produse, numărul de magazine și răspândirea teritorială sunt cam la egalitate, experiența de cumpărare și surprizele plăcute care te așteaptă la Flanco sunt cele care pot face diferența.” a declarat Bogdan Naumovici, Managing Partner 23 Communication Ideas.
“Am ales o agenție atât cu experiență și succes dovedit în electroretail, cât și cu o solidă orientare pro-business, o agenție care să înțeleagă provocările domeniului și care să vină cu soluții de comunicare menite să rezolve cu succes aceste provocări.” a adăugat Violeta Luca, CEO Flanco.
Echipa 23 care a contribuit la realizarea campaniei este formată din: Bogdan Naumovici (Managing Partner), Bogdan Costin (Director de creație), Antonio Marzavan (Copywriter), Alexandru Pomană (Strategic Planner), Laurențiu Semeniuc (Strategic Planner), Raluca Borăscu (Brand Communication Manager) și Elena Livinți (Brand Communication Director). Din partea Flanco, Marina Zara (Marketing Director) și Violeta Luca (CEO) s-au implicat pe tot parcursul realizării campaniei.