Noile modele sportive cu patru cilindri în linie din gama BMW Motorrad. Caracter și dinamică de top, combinate cu siguranță sporită și practicalitate pentru utiizarea cotidiană – caracteristicile definitorii ale gamei BMW Motorrad propulsate de motorul cu patru cilindri în linie.
Pentru anul 2017, motocicleta supersport S 1000 RR, roadsterul dinamic S 1000 R și modelul adventure sport S 1000 XR beneficiază de o serie de modificări.
Noile modele sportive BMW Motorrad cu patru cilindri în linie.
Caracter și dinamică de top, combinate cu siguranță sporită și practicalitate pentru utiizarea cotidiană – caracteristicile definitorii ale gamei BMW Motorrad propulsate de motorul cu patru cilindri în linie. Pentru anul 2017, motocicleta supersport S 1000 RR, roadsterul dinamic S 1000 R și modelul adventure sport S 1000 XR beneficiază de o serie de modificări.
Noul BMW S 1000 RR – virtual perfect, dar optimizat.
• Adaptat normelor de poluare Euro 4 (EU4).
• ABS Pro ca nou element al opțiunii “Riding Modes Pro”.
• DTC în standard.
• Noul RR este disponibil în standard ca monopost, cu capac pentru șaua pasagerului. Pachetul opțiunal pentru al doilea pasager este disponibil gratuit, ca alternativă.
• Schemă cromatică bine definită – Roșu Racing nemetalizat / Alb nemetalizat și BMW Motorsport (Albastru Lupin metalizat / Alb nemetalizat / Roșu Racing nemetalizat) – dar într-un format nou.
• Variantă de culoare nouă – Gri Granit metalizat / Negru Storm metalizat.
• Jantele opționale Design cu linii roșii sunt acum incluse în standard pentru schemele de culoare Roșu Racing nemetalizat / Alb nemetalizat și BMW Motorsport (Albastru Lupin metalizat / Alb nemetalizat / Roșu Racing nemetalizat).
Noul BMW S 1000 R – roadster dinamic îmbunătățit.
• Adaptat normelor de poluare Euro 4 (EU4).
• Puterea crescută la 121 kW / 165 CP la 11 000 rpm (anterior: 118 kW / 160 CP).
• Masă redusă cu 2 kilograme, până la 205 kilograme (masă proprie, gata de drum, cu rezervorul plin DIN)
• Sarcină utilă crescută cu 2 kilograme.
• Evacuare standard HP titanium pentru un sunet aparte și un aspect sportiv.
• Ghidon anti-vibrații pentru un grad crescut de confort.
• Structură nouă a cadrului, cu secțiunea spate a acestuia mai ușoară.
• ABS Pro ca nou element al opțiunii “Riding Modes Pro”.
• Sistemul HP Shift Assistant Pro ce permite schimbarea treptelor fără acționarea ambreiajului disponibil pentru retrofit.
• Jante forjate HP (-2,4 kilograme raportat la jantele standard) ca un nou echipament disponibil pentru retrofit.
• Jantele opționale Design cu linii roșii ca un nou echipament disponibil pentru retrofit.
• Panou de bord optimizat pentru lizibilitate, ce include afișarea temperaturii exterioare.
• Suprafață carenată redusă.
• Noi variante de culoare – Roșu Racing nemetalizat / Negru Storm metalizat, Gri Catalan nemetalizat și BMW Motorsport (Albastru Lupin metalizat / Alb nemetalizat / Roșu Racing nemetalizat).
Noul BMW S 1000 XR – adventure sports rafinat.
• Adaptat normelor de poluare Euro 4 (EU4).
• Puterea crescută la 121 kW / 165 CP la 11 000 rpm (anterior: 118 kW / 160 CP).
• Ghidon anti-vibrații pentru un grad crescut de confort.
• Masă totală permisă crescută cu 10 kilograme, de la 434 la 444 kilograme, implicit sarcină utilă crescută cu 10 kilograme.
• Schemă cromatică bine definită – Roșu Racing nemetalizat și Alb nemetalizat / Gri Granit metalizat mat / Roșu Racing nemetalizat.
• Variantă de culoare nouă – Albastru Ocean metalizat mat.