● O premieră mondială – Air France Connect, un nou serviciu de informare a clienţilor în cazul întârzierilor curselor aeriene
● //mobile.airfrance.com, website şi aplicaţii pentru telefoanele mobile pentru gestionarea călătoriilor de la plecare până la destinaţie
Air France a introdus două noi servicii gratuite bazate pe tehnologia mobilă de ultima generaţie:
– “Air France Connect”, informează pasagerii cu privire la schimbările sau întârzierile ce le-ar putea afecta călătoria. Air France şi KLM sunt primele linii aeriene ce oferă un astfel de serviciu de informare, atât de extins şi proactiv către toţi pasagerii din întreaga reţea.
– website-ul şi aplicaţiile pentru mobil ce permit călătorilor achiziţionarea şi rezervarea de bilete de pe telefonul mobil.
● Air France Connect – te menţine informat în timp real
Folosind date precum numărul de telefon mobil şi adresa de e-mail pe care pasagerii le specifică la achiziţionarea biletelor de avion, Air France îi informează cu 14 zile înainte de zbor cu privire la eventuale întârzieri sau modificări precum schimbarea terminalului de îmbarcare. Acest serviciu este gratuit şi va fi disponibil iniţial în 8 limbi, inclusiv limba română.
Air France Connect a devenit operaţional în data de 1 februarie, în urma a două faze de testare desfăşurate în lunile decembrie şi ianuarie. În această perioadă au fost trimise 620.000 de e-mailuri şi mesaje text către clienţii companiei. Reacţiile din partea clienţilor arată că mesajele text sunt percepute ca un mijloc eficient de comunicare ce furnizează informaţii complete şi utile.
Pentru ca aplicaţia să funcţioneze trebuie furnizate datele complete, ce vor fi tratate în condiţii de confidenţialitate. Pentru a putea fi contactaţi de către Air France în eventualitatea unor schimbări în orarul zborului, pasagerii trebuie să se asigure că furnizează date suficiente, cât mai detaliat (telefon mobil, adresă de e-mail).
● Website-ul Air France pentru mobil: Pot face orice cu smartphone-ul meu
Peste un million de vizitatori accesează lunar website-ul pentru mobil //mobile.airfrance.com şi aplicaţiile gratuite pentru Iphone, Android şi Blackberry pentru a cumpăra bilete, a gestiona rezervările, a consulta informaţiile despre zboruri actualizate în timp real, a primi răspuns la întrebări şi a accesa detaliile conturilor Flying Blue pe care le deţin.
Air France şi-a propus să devină punct de referinţă pe această piaţă şi să extindă treptat sfera de acoperire a site-ului şi aplicaţiilor pentru mobil, pentru a le oferi clienţilor servicii de încredere pe parcursul călătoriei lor.
"Prin intermediul acestor noi servicii, Air France intenţionează să iasă în evidenţă şi să devină lider în ceea ce priveşte relaţiile cu clienţii. Acesta este unul dintre obiectivele principale ale noului plan corporative Embark, adoptat de către Air France şi KLM", a declarat Christian Boireau, EVP French Sales la Air France.
"Cu Air France Connect şi site-ul pentru mobil, Air France intenţionează să marcheze ultimele tendinţe ale pieţei, devenind astfel prima companie care utilizează cele mai noi tehnologii mobile pentru a-şi informa toţi clienţii în timp real şi într-un mod proactiv", a adaugat Herzog Christian, Marketing SVP la Air France KLM.