După ce mai bine de 8 ani a fost Copywriter si apoi Senior Copywriter pe clienţii CohnandJansen JWT: Cosmote, Garanti Bank, Honda Motorcycles, Romstal Leasing, Expotek, Andrei Ignat a devenit Group Creative Director pe contul Kraft Foods.
Primul proiect Kraft Foods pe care a avut şansa să îl dezvolte a fost o promoţie pentru brandul Poiana: “Alege Poiana! Fă-ţi ziua mai frumoasă!”.
“A fost un proiect mare ca dimensiuni si întindere în timp, practic primul “Kraft” la care am avut ocazia să lucrez”, ne spune Andrei Ignat.
În anul 2011 a continuat cu o serie de campanii Jacobs, cea mai mare amploare avand-o promotia “Cea mai tare gaşca” pentru brandul Jacobs 3in1.
“Văd că 2012 mi-a lăsat o supriză pe birou şi s-a dus să-şi vadă de-ale lui. Le mulţumesc colegilor pentru încrederea pe care mi-o arată şi sper că, dacă nu chiar mai devreme, măcar la anul pe vremea asta, uitându-se în urmă, să n-aibă motive să fie dezamagiţi” completează Andrei.
După 7 ani de lucru în publicitate pentru agenţia McCann Erikson şi o campanie încheiata anul trecut cu 9 premii la festivalul Cannes Lions, Ruxandra Săvulescu completează în acest an echipa CohnandJansen JWT şi devine Group Account Director pe contul Kraft Foods.
Cel mai mare proiect coordonat de către Ruxandra a fost pentru brandul Rom: “American takeover”. A coordonat de asemenea şi campania pentru brandul Dorna: “Dorna Runners” care a adus acestuia leadership-ul în market share în anul 2009.
“Acum că am împlinit cei 7 ani de-acasă la McCann, a venit timpul să plec în lume. Dar nu oriunde ci într-o casa ca-n poveşti, unde lucrez pe un cont mare şi frumos, cu oameni draguţi şi profi’ şi într-o atmosfera mişto “de agenţie”, ne spune Ruxandra.