Concursul de creatie pe print organizat de revisa Campaign Romania si jurizat de juriul Ad’Or a primit ultimele inscrieri in concurs vineri 11 mai, ora 17:08. La doar doua saptamani de la anuntarea concursului organizat de revista Campaign, 82 de participanti au inscris 105 lucrari, fiecare lucrare avand o varianta in limba engleza si una in limba romana.
Numarul inscrierilor la acest concurs de print demonstreaza existenta unui potential creativ neexploatat sau inca nedescoperit. Acest potential poate fi o mostra de aer proaspat creativ, in ideea ca exista mai multe persoane creative care nu au avut inca ocazia de a lucra in publicitate.
Ce a presupus concursul
Toti cei interesati au avut drept tema realizarea unui print pentru libraria virtuala Metropolis pe baza unui brief deja dat. Cei inscrisi in concurs au trimis pe langa formularul de inscriere si doua variante ale adurilor: una in limba romana si una in limba engleza, cea in limba engleza urmand sa fie jurizata de catre juriul Ad’Or. Au existat participanti care au vrut sa realizeze un rebranding pentru Metropolis, altii au propus o serie de 4-5 ad-uri care pot rula alternativ intr-o campanie de print. Executia a apartinut fiecarui participant, dar cei care au dorit sa foloseaca poze din baza de imagini Corbis au beneficiat de aceasta posibilitate.
Care sunt rezultatele concursului
La doar 2 saptamani de la anuntarea concursului organizat de revista Campaign, 82 de participanti au inscris 105 lucrari, fiecare lucrare cu varianta in limba engleza si in limba romana. Luand in considerare acest aspect, numarul total al lucrarilor inscrise atinge cifra de 210. Pe langa numarul consistent de lucrari inscrise in concurs, aceasta competitie vine cu o alta concluzie interesanta. Participantii nu sunt preponderent din Bucuresti. Lucrarile inscrise au venit in egala masura din Bucuresti dar si din orase precum Cluj-Napoca, Iasi, Hunedoara.
Ce urmeaza
Toate lucrarile inscrise in conditiile afisate la pagina de concurs de pe site-ul festivalului Ad’Or vor intra in procesul de jurizare. Primele 5 lucrari vor participa la Gala Ad’Or, iar castigatorul in cadrul evenimentului. De asemenea, libraria virtuala Metropolis poate desemna propriul castigator, care poate face parte sau nu dintre cei 5 finalisti.
Pana atunci invitam toti participantii care si-au inscris lucrarile in concurs la seminariile din cadrul Ad’Or si in primul rand la “Atelierul de publicitate” alaturi de Mihai Coliban – Creative Partner la ACME Industries si Valentin Suciu – Creative Director la Odyssey Communication din ziua de miercuri, 16 mai 2007.
{mosloadposition user10}