Food court-ul mall-ului include două noi branduri din luna iunie: Mesopotamia, restaurant de tip fast food, care se remarcă printr-o varietate de produse proaspete – kebab, pizza și salate -, și Pep & Pepper, local a cărui notă distinctivă este mâncarea de calitate servită rapid unui public dinamic.
Plaza România și-a optimizat recent mixul de branduri: restaurantele Mesopotamia, care ocupă o suprafață de 97mp și Pep & Pepper (suprafață de 125mp) au fost inaugurate în iunie în food court-ul mall-ului. Cel dintâi este singurul restaurant de tip fast food din România ce îmbină gustul unic al kebabului de curcan și vițel. Totodată, Mesopotamia se distinge prin investiția în calitate și alimente sănătoase: oferă produse din carne de curcan (nu conține colesterol), legume aprovizionate zilnic și pâine pe vatră produsă în bucătăria proprie.
În ceea ce privește Pep & Pepper, acesta se remarcă prin viteza bucătarilor, care gătesc pe loc fiecare porție de mâncare în cel mult șapte minute. Specialitatea acestui restaurant este cel mai fraged piept de pui, care este lăsat la marinat timp de 12 ore, după o rețetă secretă ce conține 14 condimente. Pastele servite în Pep & Pepper sunt, de asemenea, o producție proprie, pentru care se folosesc doar ouă și ingrediente naturale, precum făină din griș de grâu, sare și ulei de măsline.
Clienții Plaza România se vor bucura din iunie de delicioasele preparate din Pep & Pepper și Mesopotamia, care se alătură astfel unui mix de branduri in Foodcourt compus din McDonalds, KFC, Dristor Kebap, Pizza Hut, Salad Box si multe alte restaurante si cafenele.