5 milioane de euro merg cãtre inovație tehnologicã
Dupã 12 ani de activitate pe piața aplicațiilor de business, Entersoft SA anunțã planurile de investiții pentru urmãtorii trei ani. Strategia companiei-mamã a Entersoft România include trei obiective-cheie: continuarea investițiilor în cercetare și dezvoltare tehnologicã, creștere dinamicã în piețele verticale și consolidarea prezenței externe.
Pentru atingerea acestor obiective, bugetul total prevãzut pentru investițiile în cercetare și dezvoltare, în perioda 2014-2016, este estimat sã ajungã la 5 milioane euro. Extinderea departamentului R&D a început deja, cu o creștere planificatã a numãrului de angajați cu 50%. Noile produse se vor focaliza pe adãugarea de valoare, creșterea competitivitãții și susținerea creșterii clienților internaționali ai Entersoft. Concret, produsele aflate în extindere și dezvoltare sunt Marketing CRM, Social CRM, Merchandizing, Segmentation Analysis, E-Commerce, Warehouse Management System etc. Mai mult, toate produsele de bazã ale companiei vor fi livrate atât pentru a fi instalate local (on premises), cât și din cloud sau în regim de Software ca Serviciu (SaaS) pentru a oferi un nivel mai mare de flexibilitate.
Departamentul R&D al Entersoft a finalizat deja dezvoltarea versiunii a cincea a Entersoft Business Suite. Produsul de bazã al Entersoft vizeazã îmbunãtãțirea abilitãții clienților de a derula afaceri internaționale, cu module care permit operarea eficientã pe piețele externe. Planurile de dezvoltare ale Entersoft au în vedere și intensificarea activitãții pe verticale economice precum producție, transporturi, instituții private de învãțâmânt, cu soluții și produse care vor aduce clienților valoare adãugatã în creșterea competitivitãții.
Extinderea internaționalã a fost un obiectiv cheie pentru Entersoft încã de la început. Alãturi de Atena, compania opereazã birouri la Sofia și București, iar din septembrie 2014 și în Dubai, dupã doi ani de prezențã prin parteneri locali. În mod curent, 13% din totalul veniturilor sunt generate din piețe externe.
Entersoft este listată la Bursa din Atena și în ultimii ani a achiziționat companii precum Nova Consulting, Retail Link, Cardisoft și Alpha Software Solutions, pentru a-și consolida poziția în servicii, comerț electronic, soluții informatice pentru educație și sector public.