Ogilvy anunta alaturarea a cinci noi colegi la echipa grupului.
Bogdan Sonea este noul Account Manager al Ogilvy&Mather. Cu o experienta de peste 4 ani in advertising petrecuti la McCann Erickson unde a lucrat pentru clienti precum Inbev, Heineken, Microsoft, Coca-Cola si L’Oreal, in cadrul echipei Ogilvy se va implica in coordonarea proiectelor clientului Cosmote.
“Am dorit sa lucrez pe un cont de Telecom pentru ca este cea mai dinamica piata din Romania in acest moment si totodata un challenge important pentru mine.” – a declarat Bogdan Sonea despre alaturarea sa echipei Ogilvy.
Bogdan este un impatimit al fotbalului si un pasionat al drumetiilor.
In acelasi timp, Livia Costea s-a alaturat echipei Ogilvy&Mather in pozitia de Account Manager. Livia lucreaza in publicitate din anul 2006, avand experienta in coordonare proiectelor de ATL si BTL, pentru clientii Raiffeisen Bank, Toyota, Nestle, Enel, Asociatia OvidiuRom.
Este absolventa a Universitatii Denis Diderot din Paris si un fan declarat al filmelor lui Quentin Tarantino.
Iata ce spune Livia despre sosirea ei in companie: “O relatie este ca un rechin; daca nu inainteaza moare” spunea Woody Allen la un moment dat; asa privesc eu legatura dintre job-ul meu si bazinul cel mare numit publicitate. Si acesta este si motivul pentru care m-am alaturat echipei Ogilvy & Mather.
Meseria mea este de “navigator de idei” si pentru mine asta inseamna, intr-o ordine aleatorie: mobilitate, echipa, curiozitate, aventura, resurse, eficienta, avansare, frumos, arta, mestesug, intimitate, dedicare, curaj, Sisif, afacere.”
Totodata, tandemul creativ format din Costin Bogdan – Copywriter si Traian Aron- Art Director a revenit in echipa de creatie Ogilvy.
„Ne pare bine ca ne-am intors. Ne-am intors in acelasi birou fix in acelasi loc in care eram si inainte. La prima vedere, este cumva amuzant, pare ca am dat timpul inapoi cu un an. Sigur, in realitate, lucrurile s-au schimbat, au mai aparut colegi, noi clienti si noi proceduri. Nu mai ramane decat sa lucram si sa incercam sa facem lucrurile cat mai bine.” – au declarat Costin si Bogdan despre intoarcerea lor in echipa Ogilvy.
Echipa creativa formata din Traian si Costin este una dintre cele mai prolifice, contribuind de-a lungul timpului la realizarea unor campanii memorabile pentru clienti precum Cosmote, P&G, Pepsi, Delaco, Mars, Kiss FM, Holsen, Dacia.
Si Adrian Poenaru – Senior Copywriter – s-a intors in echipa creativa a grupului Ogilvy dupa o perioada de doi ani petrecuta la Grey Budapesta.
Adrian lucreaza in Ogilvy din anul 2005, talentul sau creativ fiind recunoscut la festivaluri de seama precum Ad’or, Moscow International Festival, Effie Romania si Effie Ungaria. Printre clientii pentru care a lucrat se numara Coca Cola, Kraft, IBM, Chevrolet, Allianz si Malev.
"Chiar daca si-a pus la bataie toate lanturile de pe faimosul pod, Budapesta nu m-a putut tine prea mult departe de prietenii de la Ogilvy. I-am gasit cum ii stiam, pusi pe sotii si fugariti de doamna Doina cind isi bagau degetelele in smantana de la prinz. Acesti prieteni m-au facut sa ma simt binevenit inca din prima clipa. Sigur o sa punem la cale multe nazdravanii pe tapsanul din Grigore Alexandrescu!" – spune Adrian Poenaru.
{mosloadposition user9}