- Tomas Lauko a fost numit Chief Executive Officer, Publicis Groupe Europa Centrală și de Est (ECE), având responsabilități pentru 15 piețe din regiune;
- Maria Tudor este noul Chief Operating Officer, Publicis Groupe ECE;
- Paula Sobieszek a fost desemnată Business Development Director, Publicis Groupe CEE.
Publicis Groupe anunță noi numiri în echipa de management a grupului pentru regiunea Europei Centrale și de Est (ECE). Tomas Lauko a fost numit Chief Executive Officer ECE și îi va raporta direct lui Steve King, Chief Operating Officer, Publicis Groupe. Tomas va fi responsabil de supravegherea operațiunilor Publicis Groupe pe cele 15 piețe din regiunea ECE.
În același timp, Maria Tudor, în prezent Chief Media Officer și Business Development Lead pentru ECE, a fost promovată în funcția de Chief Operating Officer pentru regiune, poziție din care va lucra îndeaproape cu Tomas Lauko.
„Numirea lui Tomas ne întărește angajamentul față de Europa Centrală și de Est, o regiune dinamică, cu multiple oportunități și o ofertă unică de talente. Tomas are o înțelegere profundă a regiunii ECE, inclusiv a celor mai mari piețe pentru grup, Polonia și Rusia, precum și o experiență globală de business management. Este un partener al clientului care lucrează în mod abil cu diferite culturi și care ia în mod continuu pulsul ultimelor evoluții în tehnologie, creativitate și afaceri. Deși a preluat noul rol de scurt timp, Tomas are deja un impact pozitiv în grup și înregistrează rezultate tangibile. Sunt sigur că sub conducerea lui suntem pregătiți să ducem Publicis Groupe ECE la un alt nivel”, a declarat Steve King, Chief Operating Officer, Publicis Groupe.
„Regiunea ECE are numeroase oportunități în piețe foarte diverse. Aștept cu nerăbdare să pun în aplicare experiența și cunoștințele acumulate despre regiune și companii globale, în beneficiul business-urilor clienților noștri, într-o perioadă de transformare. Sunt încântat să conduc Publicis Groupe ECE către viitorul platformelor, unul susținut de talentul nostru divers și de capabilitățile performante din regiunea noastră. Ca echipă, am stabilit câteva practici pe care deja le implementăm. Cred că oamenii talentați își fac treaba cel mai bine și încurajează companiile să atingă noi orizonturi atunci când sunt autonomi și susținuți. Prin urmare, ne angajăm să investim în dezvoltarea colegilor noștri, pentru a ne asigura că pot avea succes individual, dar și pe plan colectiv, alături de noi”, a adăugat Tomas Lauko, noul Chief Executive Officer, Publicis Groupe Europa Centrală și de Est.
Anterior acestei numiri, Tomas Lauko a fost Chief Operating Officer, Publicis Groupe Europa de Nord și Centrală (ENC), fiind responsabil cu dezvoltarea ofertei competitive de produse din regiune și configurarea operațională pentru a stimula creșterea rezultatelor financiare. În acest timp, Tomas a avut un rol esențial în atragerea și reținerea de noi clienți în regiunea ENC, precum și în sprijinirea ambițiilor Publicis Groupe ENC, care s-au reflectat în rezultate pozitive la nivel de business.
Începându-și cariera la Société Générale din Republica Cehă, Tomas s-a mutat la Dentsu Aegis în calitate de consultant în comunicare și a promovat rapid. În 2009, Tomas și-a început călătoria cu Publicis Groupe la agenția media Zenith, unde a fost însărcinat cu dezvoltarea digitală și dezvoltarea business-ului în regiunea ECE, implementând parteneriate cu companii precum Facebook, Google, Adform sau Gemius, printre altele.
La 29 de ani, a fost promovat în funcția de Director General al Zenith Republica Cehă, unde a fost responsabil cu transformarea digitală a agenției și ‘product leadership’. La începutul anului 2014, Tomas a fost numit în funcția de Director General al Zenith Rusia, conducând agenția și clienții săi prin anii de recesiune a economiei rusești. La sfârșitul anului 2016, el a plecat la Paris pentru a prelua rolul de Global Client Lead pentru L’Oreal, înainte de a fi numit în funcția de Chief Operating Officer pentru Publicis Groupe ENC în 2019.
În calitate de Chief Operating Officer, Publicis Groupe ECE, Maria Tudor îi va raporta lui Tomas Lauko și va colabora îndeaproape cu el din birourile din București ale grupului. În noul său rol, ea va avea reponsabilitatea de a supraveghea operațiunile regionale ale Publicis Groupe ECE, strategia și implementarea acesteia, dezvoltarea business-ului și a produsului, parteneriatele și de a conduce unele dintre cele mai ample linii de operațiuni ale Publicis Groupe ECE, inclusiv mass-media și conținut.
„Sunt foarte mândră de ceea ce am realizat până acum și încântată de noile responsabilități. Publicis Groupe ECE este acum mai puternic ca niciodată, în urma ultimelor transformări. Cu o echipă conectată în spiritul Power of One, susținută de capabilități de top pregătite pentru viitor, suntem gata să ne continuăm dezvoltarea împreună cu clienții, partenerii și colegii noștri. Eu și Tomas împărtășim aceeași viziune și ambiție pentru regiunea noastră – angajamentul de a ne depăși pe noi înșine și de a avea impact nu doar în Grup, ci și în industrie. Credem că acest lucru este alimentat de încredere, atenția pentru oameni, pasiune, inspirație și un proces de învățare constant, care leagă echipa de conducere din cele 15 piețe din Europa Centrală și de Est. Așa cum spune motto-ul de pe biroul meu din sediul nostru din București, «Excelența este un obicei, nu un act» – este o onoare să continui această călătorie incredibilă alături de echipa Publicis Groupe ECE”, a declarat Maria Tudor, noul Chief Operating Officer, Publicis Groupe ECE.
Cu peste doua decenii de experiență în industria comunicării, Maria Tudor și-a început cariera ca inginer în informatică, înainte de a descoperi că pasiunea ei este comunicarea. Și-a început drumul în comunicare la Saatchi & Saatchi înainte de a lansa Zenith România în 2000. Ulterior, sub conducerea ei, Zenith a devenit cea mai bună agenție media din România. O figură respectată, Maria este constant apreciată pentru impactul său în industrie, fiindu-i decernate inclusiv premiul de Excelență în Operațiuni Media de la IAA și Personalitatea anului în marketing și comunicare în România.
Când Publicis Groupe a achiziționat Zenith România în 2013, Maria s-a transformat din antreprenor în membru al echipei internaționale Publicis Groupe. În acest timp, a îmbrățișat și susținut pe deplin modelul Power of One și a jucat un rol principal în dezvoltarea ofertelor media ale Grupului în întreaga regiune. De asemenea, a avut o contribuție esențială în atragerea de noi clienți importanți pentru echipa ECE și gestionarea cu succes a mai multor clienți-cheie din regiune.
O altă numire este cea a Paulei Sobieszek, care devine Business Development Director, Publicis Groupe ECE. Mișcarea vine după o carieră de 16 ani la Mindshare (WPP), unde Paula a fost treptat promovată de la Media Planner la Partener în business development.
Paula va lucra din Varșovia, sub supravegherea Mariei Tudor și va coordona și gestiona proiectele de business development în întreaga regiune, va asigura conectivitatea cu practicile globale, va contribui la dezvoltarea și coordonarea produselor, va sprijini eficientizarea operațională și automatizarea și va consolida relația Publicis Groupe ECE cu furnizori globali și regionali.