Într-o perioadă în care românii simt la cote maxime presiunea vremurilor pe care le traversează, sprijinul de care au atât de multă nevoie se lasă de multe ori așteptat. Simțind lipsa de susținere pe care o resimte populația și din dorința de a-și arăta suportul față de românii de pretutindeni, Château Purcari, împreună cu Agenția Propaganda, a demarat campania ”Noi, nu! Niciodată!”.
Nu ne alegem vremurile în care trăim. Alegem dacă trăim sub ele. Sau deasupra lor.
Menită să aducă un imbold pozitiv populației și speranța că orice obstacol poate fi depășit, campania manifest ”Noi, nu! Niciodată!” aduce cu sine un mesaj social impresionant, transpus prin imagini cu un puternic impact emoțional: nu ne pierdem speranța, nu cedăm în fața provocărilor.
Campania se derulează sub forma unui spot video care folosește imagini ca metafore ale provocărilor cu care ne confruntăm în ultima perioadă. Fie că vorbim despre grija zilei de mâine și ce punem pe masă, despre situația incertă privind războiul din Ucraina sau despre iminența unei crize energetice, toate acestea se regăsesc transpuse în imagini grăitoare, însoțite de o coloană sonoră de excepție, semnată de Anda Călugăreanu, pe versurile lui Nicolae Labiș.
”Campania Purcari s-a nascut din nevoia trasmiterii unui mesaj puternic de reziliență, încredere, forță și stablitate. Suntem mândri de această campanie și multumim partenerilor noștri de la Purcari pentru acest demers făcut împreună; este un manifesto emoționant, demn de mesajul pe care îl transmite”, a declarat Adrian Țuluca, Managing Partner Propaganda
Adevăratele valori nu se schimbă după vremuri. Purcari rămâne Purcari. Din 1827. Pentru că Purcari crede în empatie, în puterea lui „împreună”, în solidaritate și în forța fiecăruia de a învinge greutățile vieții.
„Noi, nu! Niciodată nu ne vom pierde credința! Acesta este sloganul care ne conduce. Nu ne vom lăsa influențați de lucrurile negative care se întâmplă în jurul nostru, vom lupta pentru binele tuturor și ne vom menține poziția fermă atât ca oameni, cât și ca brand, așa cum am făcut dintodeauna. Este datoria noastră să îi inspirăm pe oameni să depășească orice obstacole. Campania pe care o pornim este un proiect de suflet pentru Purcari, în care lăsăm imaginile să vorbească în numele nostru. Ne-am dorit să surprindem prin ele întregul concept, am sumarizat framântările oamenilor din această perioadă precum insecuritatea natională, grija facturilor pe timpul iernii, perioada grea a pandemiei dar am încheiat prin ceea ce vrem să transmitem de fapt: speranță, putere, consecvență, încredere în forțele proprii și în faptul că binele va învinge. Întotdeauna!”, a declarat Victor Bostan, CEO Purcari Wineries Group.