O campanie manifest semnată Purcari pentru încurajarea românilor de pretutindeni în perioada dificilă pe care o traversează
Război, inflație, iminența unei crize economice, amenințarea lipsei gazelor și a energiei electrice. Viața de zi cu zi este, în acest final de 2022, o provocare pentru noi toți. Trăim vremuri grele dar acest lucru nu trebuie să ne descurajeze, ci să ne amintească faptul că, și din această încercare, vom ieși mai puternici. Acesta este îndemnul noii campanii Château Purcari, menită să aducă un imbold pozitiv populației și speranța că orice obstacol poate fi depășit. Împreună.
Nu ne alegem vremurile în care trăim. Alegem dacă trăim sub ele. Sau deasupra lor.
Inspirată din însăși istoria Purcari, campania manifest vorbește despre vremurile controversate pe care le traversăm, dar pe care, împreună, le putem depăși. Este un îndemn pentru a nu ne lăsa copleșiți de griji, un mesaj social emoționant, de încurajare, prin care Purcari dorește să împărtășească tuturor că orice impas trebuie privit ca o provocare ce va fi depășită.
Campania se derulează sub forma unui spot video care folosește imagini ca metafore ale provocărilor cu care ne confruntăm în ultima perioadă. Fie că vorbim despre grija zilei de mâine și ce punem pe masă, despre situația incertă privind războiul din Ucraina sau despre iminența unei crize energetice, toate acestea se regăsesc transpuse în imagini grăitoare, însoțite de o coloană sonoră de excepție, semnată de Anda Călugăreanu, pe versurile lui Nicolae Labiș.
„Noi, nu! Niciodată nu ne vom pierde credința! Acesta este sloganul care ne conduce. Nu ne vom lăsa influențați de lucrurile negative care se întâmplă în jurul nostru, vom lupta pentru binele tuturor și ne vom menține poziția fermă atât ca oameni, cât și ca brand, așa cum am făcut dintodeauna. Este datoria noastră să îi inspirăm pe oameni să depășească orice obstacole. Campania pe care o pornim este un proiect de suflet pentru Purcari, în care lăsăm imaginile să vorbească în numele nostru. Ne-am dorit să surprindem prin ele întregul concept, am sumarizat framântările oamenilor din această perioadă precum insecuritatea natională, grija facturilor pe timpul iernii, perioada grea a pandemiei dar am încheiat prin ceea ce vrem să transmitem de fapt: speranță, putere, consecvență, încredere în forțele proprii și în faptul că binele va învinge. Întotdeauna!”, a declarat Victor Bostan, CEO Purcari Wineries Group.
Adevăratele valori nu se schimbă după vremuri. Purcari rămâne Purcari. Din 1827.