Immersivibes elaborează și dezvoltă concepte smart, folosind tehnologii de realitate augmentată si scanare 3D pentru a crea experiențe inovative și interactive în diferite industrii din România.
”Realitatea Augmentată a evoluat rapid, are un potențial enorm și tehnologia poate fi folosită pentru a crește vizibilitatea unui brand, productivitatea, inovația și oportunitățile de a genera venituri. De exemplu retail, e-commerce și real estate sunt sectoare care explorează deja potențialul de a vinde și de a expune produse atât prin VR, cât și prin AR, iar echipa noastră deja are câteva proiecte finalizate cu succes în aceste zone.” a declarat Andrei Schuster, Cofondator ImmersVibes.
„Brandurile din retail au început să realizeze că realitatea augmentată și proiectele 3D au menirea de a oferi clienților o experiență inedită, memorabilă. Și asta a făcut ca tot mai multe companii să își dorească să transforme aceste tehnologii într-un puternic instrument de marketing, iar beneficiile nu au întârziat să apară – clienții economisesc timp, primesc informații detaliate într-un mod inedit și au o experiență de shopping aparte. Pe de altă parte, brandurile servesc mai bine nevoile clienților și crează mult doritul “engagement”, a completat Daria Balea, Cofondator ImmersVibes.
Design 3D pentru retail
Echipa Immersivibes a realizat în premieră la finalul anului trecut un proiect special 3D pentru artistul Dorian Popa.
Dorian a provocat echipa Immersivibes de a realiza într-un timp scurt un proiect unic care să genereze buzz și entertainment pentru pop-up store-ul său. Folosind o nouă tehnologie, Immersivibes a realizat în premieră o statuie 1:1 printată 3D, aceasta fiind expusă în cadrul magazinului Famous Merch din AFI Cotroceni.
Pentru a obține un model exact, echipa implicată a realizat modelul 3D al lui Dorian cu cel mai performant Scanner 3D, urmând apoi peste 30 de ore de muncă în care modelul final a fost printat 3D si pictat de un artist, iar rezultatul final a fost spectaculos.
Aceeași tehnologie 3D a fost utlizată în premieră în anul 2014 pentru realizarea portretului prezidențial al președintelui Barack Obama, fiind primul portret 3D al unui lider american.
„Putem crea diferite personaje, experiențe sau set-up-uri personalizate, important este să existe deschidere din partea brandurilor către idei spectaculoase și îndrăznețe”, a menționat Andrei Schuster.