Pe 18 decembrie, Mega Image a lansat un nou concept corner specializat de vinuri în incinta primului centru comercial modern din România.
Clienții București Mall (Vitan) se pot bucura și mai mult de experiența shoppingului, căci au de acum la dispoziție o varietate largă de vinuri. Mega Image București Mall a lansat Wine Gallery, un concept corner specializat de vinuri. Noul „magazin în magazin” are o suprafață de 220 de metri pătrați și îi așteaptă pe clienții mall-ului cu aproximativ 900 de sortimente de vinuri (din care peste 200 sunt românești) și peste 50 de băuturi spirtoase și produse gourmet asociate consumului de vin.
„Suntem încântați să găzduim prima Wine Gallery deschisă în România de Mega Image. Numeroasele sortimente de vinuri și produse gourmet vor fi pe placul clienților București Mall (Vitan), care și-au demonstrat deja preferințele pentru produse sofisticate în domeniul modei”, a declarat Yurdaer Kahraman, Global CEO Commercial Real Estate Properties Fiba Holding.
Mega Image este o ancoră a primului centru comercial modern din România încă de când s-a deschis în București Mall (Vitan) în septembrie 2011. Trei ani mai târziu, Mega Image București Mall (Vitan) se află la nivelul -1 și a fost extins, acoperind acum o suprafață de 1741 de metri pătrați. Deschiderea Wine Gallery din Mega Image face parte din strategia de dezvoltare și modernizare a București Mall (Vitan), la fel ca magazinele din incinta centrului comercial, care vor fi inaugurate în curând, și noile relocări și extinderi.
Printre acești noi chiriași se vor număra LC Waikiki – care se deschide pe 22 decembrie – și Debenhams. Cel de-al doilea retailer va inaugura un magazin amplasat pe trei etaje, devenind o destinație de shopping ce reunește un maximum de opțiuni în materie de articole de damă, bărbat, copii, produse cosmetice și accesorii pentru casă. În plus, magazinul Koton (care va include linii noi – Sportwear, Kids – pe lângă cele existente), se va muta la parter și va fi extins, ajungând să acopere o suprafață de 1700 de metri pătrați. Tot extins va fi și magazinul Mango, a cărui suprafață va ajunge la aproape 1400 de metri pătrați și care-i va aștepta pe clienții mall-ului cu produse pentru copii, femei și bărbați.