Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noi branduri în portofoliul VIVO! Baia Mare

Magazine Vivo Baia Mare

IMMOFINANZ, una dintre cele mai mari companii active pe piața imobiliară din România, anunță semnarea mai multor parteneriate cu branduri de renume, ca urmare a procesului de modernizare a centrului comercial VIVO! Baia Mare.

Noul mix de chiriaşi include Hervis Sports, Sport Vision, Various Brands, Colin’s, DeFacto, Kik, Sabrini, TEILOR, English Home, Dr. Green, Nordpharm, La Casa, precum şi un renumit magazin german alimentar de tip discount. Alte branduri precum dm, Flanco, Animax, OPTIblu şi Sizeer au optat pentru extinderea suprafeței ocupate sau pentru ocuparea altor zone din centrul comercial.

„Continuăm să investim pentru a oferi clienților din Baia Mare produse de cea mai bună calitate, la cele mai bune prețuri. Noul mix de chiriaşi este un pas important în această direcţie, ce ne permite să rămânem principala destinație de shopping și petrecere a timpului liber în regiune și să contribuim la îmbunătățirea experienței clienților noștri”, a declarat Fulga Dinu, Country Manager Operations, IMMOFINANZ România.

Magazine Vivo Baia Mare

Creat pe baza dorinţelor şi a nevoilor aflate în continuă schimbare ale consumatorilor noştri, noul mix de chiriaşi acoperă principalele categorii de shopping: produse de larg consum – La Casa (producător local) şi noul magazin german alimentar de tip discount; fashion – Various Brands, Colin’s, DeFacto, Kik; sport – Hervis Sports, Sport Vision; bijuterii – TEILOR, Sabrini; decoraţiuni interioare – English Home; produse farmaceutice – Nordpharm, precum şi produse bio şi naturale – Dr. Green.

Lucrările de modernizare acoperă o suprafață de peste 10.000 metri pătrați, echivalentul unei treimi din suprafața totală închiriabilă a centrului, iar finalizarea lucrărilor este preconizată pentru finalul lunii noiembrie 2021. Pe lângă noile magazine, vor fi renovate si suprafețele comune de tipul coridoarelor, a zonelor de relaxare şi a spațiilor sanitare ce vor da un aer proaspăt întregului centru. La final, VIVO! Baia Mare va oferi clienţilor săi o atmosferă contemporană, servicii premium și o calitate îmbunătățită a vizitei, consolidând astfel poziţionarea VIVO! Baia Mare ca principala destinaţie de shopping şi distracţie din Maramureş. VIVO! Baia Mare va avea o suprafață totală închiriabilă de aproximativ 29.000 de metri pătrați.

 

Food Court Vivo Baia Mare

IMMOFINANZ deține pe segmentul de retail din România alte trei centre comerciale amplasate în Cluj Napoca, Constanța și Pitești. Acestora li se adaugă parcul de retail STOP SHOP Botoșani. Centrele comerciale deținute și administrate de IMMOFINANZ în România au o rată de ocupare de peste 98%.

În 2019, IMMOFINANZ a derulat un proces similar de renovare pentru centrul comercial VIVO! Cluj Napoca, iar suprafața modernizată la finalul lucrărilor a fost de 22.000 de metri pătrați.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.